ESP Untuk Milk Booster

Kekurangan susu boleh menyebabkan kemurungan di kalangan ibu-ibu yang menyusu.

Banyak faktor yang menyebabkan susu berkurangan. Salah satu faktor susu kurang adalah disebabkan oleh tekanan atau stress.

Jadi amalkan gaya hidup sihat dengan bertenang dan berlapang dada. Berfikir secara positif dan berdoa supaya susu kita cukup untuk si manja sehingga berumur 2 tahun.

Amalkan makanan yang sihat dan berkhasiat untuk menghasilkan susu yang baik dan berkualiti untuk si manja.



KEISTIMEWAAN SHAKLEE

✿ Protein soya yang tidak diubah suai secara genetik (non-GMO) dan dihasilkan di bawah Identity Preservation Program (IPP).
✿ Setiap hidangan memberikan 14gram protein Indeks Glisemik yang rendah berasaskan tumbuhan.
✿Untuk mengurangkan kesan pengurangan bagi kolesterol dalam darah, anda dinasihatkan untuk makan 25g protein soya setiap hari.
✿ Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 nilai tertinggi kebolehcernaan protein dan kualiti protein terbaik.
**PDCAAS merupakan satu piawaian yang digunakan untuk menentukan kualiti dan keterhadaman protein. Skor 1.0 ialah mata tertinggi yang boleh diberi dan ia bermakna selepas penghadaman makanan, ia memberikan 100% atau lebih jumlah yang disyorkan untuk asid amino perlu bagi seunit protein.
✿Membekalkan 9 asid amino perlu yang mana tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi amat penting untuk fungsi normal badan.
✿ Kaya dengan kalsium yang membantu dalam perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

TESTIMONI ESP UNTUK IBU MENYUSU








Untuk pertanyaan atau membuat pesanan boleh hubungi Feni.



Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


atau

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.