SET BERPANTANG SHAKLEE UNTUK BERPANTANG LEPAS PEMBEDAHAN

Thursday, June 15, 2017
Rezeki bersalin setiap orang tak sama. Ada yang nak bersalin normal tapi sampai masa kena operate.

Orang kata luka bersalin normal dengan czer tak sama. Terpulang pada pandangan masing-masing. Namun kita sebagai wanita harus pantang betul-betul ketika pantang.

Penting sangat pantang ni sebab badan nak guna lama. Masa muda tak terasa takut bila dah berumur mulalah sakit itu sakit ini. Jadi berpantangla betul-betul.

Istimewanya Set Berpantang Shaklee ni boleh diamalkan bermula dari awal kehamilan lagi sehinggalah ke berpantang menyusu. Namun hendaklah mendapatkan nasihat yang betul untuk setiap produk. Ada produk yang tidak boleh di amalkan ketika hamil seperti alfalfa. 

Alfalfa ni boleh dianggap sebagai jamu kerana mampu mengecutkan rahim. Tidak sesuai untuk ibu hamil. Vitamin lain seperti ESP, Vitamin C, B-Complex, Ostematrix dan Vitalea memang digalakkan amalkan bermula dari awal kehamilan lagi.

Vitamin ini boleh menampung keperluan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh untuk ibu dan janin. Ibu dan anak sihat semasa hamil, berpantang dan menyusu. Suplemen ini sikit sebanyak membantu ibu-ibu untuk kekal cergas sepanjang tempoh berpantang. Susu badan juga meriah.

Jom tengok testimoni SET BERPANTANG SHAKLEE.




Sekiranya ingin mencuba set berpantang shaklee bolehlah menghubungi Feni melalui salah satu medium di bawah :-

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

1 comment:

  1. lepas bersalin mmg kne jaga betul...bersalin ank ketiga paling cargas....syukur kpd Allah asbab shaklee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.