SAYA PEMALU SEBAB TU SAYA LEBIH SUKA BUAT BISNES ONLINE

Wednesday, August 23, 2017
Salah satu sebab kenapa saya pilih bisnes online sebagai punca pendapatan sampingan ialah sebab saya ni pemalu. Pemalu sangat nak terangkan kebaikan produk secara offline. Bila secara online ni senang sebab saya punyai masa untuk terangkan kepada mereka.

Produk yang selalu menjadi pujaan ramai dan selalu repeat order ilah SET CANTIK TERLAJAK LARIS iaitu ESP, Vitamin C, Vitamin E, Vivix dan Collagen Powder.

Kesemua produk Shaklee ni macam dah ada dalam kepala bila customer pm atau wassap. Hihi barulah SID yang aktif giteww.

Kalau offline kena banyak stok kat tangan. Modal pun kena banyak. Kalau buat online macam bisnes Shaklee ni tak perlukan modal yang banyak. Hanya hp dan internet. Bila ada customer order dan bank in duit. Kita pun terus order melalui shaklee2u. So tiada isu tentang produk expired atau tersimpan banyak bawah katil. Tak semak kepala nak fikir macam mana nak jual. Buat je semuanya secara online.

Ada jugak kawan-kawan dekat atau customer yang duduk area rumah order Shaklee. Feni akan deal la dengan diorang. Selalunya Feni ada juga simpan stok sikit-sikit untuk yang segera atau COD tapi tak banyak. Jadi risiko kerugian akibat stok tak terjual tu memang rendah sangat.

Feni suka buat online melalui medium fb, instagram dan blog. Kalau macam nak segera guna fb dan instagram. Untuk masa akan datang Feni lebih suka share dalam blog. Sebab blog ni lebih mudah orang nak google. Alhamdulillah Feni tak putus-putus dapat pm dan order. Semuanya Feni buat secara online saja.

Sekiranya ada produk Shaklee yang berkenan di hati bolehlah menghubungi Feni ye ?

Safeni Feni
SID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp:+601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.