COACHING ONLINE DAN COACHING OFFLINE BANYAK BEZANYA

Saturday, October 28, 2017
Alhamdulillah hari ni dipermudahkan segala urusan untuk bertemu dengan mentor kesayangan ramai. Pengalamannya dalam bidang networking sangat luas. Dia banyak mengajar kami dalam team bintang untuk buat bisnes shaklee secara online.

Dari jauh dia datang untuk jumpa dengan Mak Jemah. Banyak ilmu yang dia sampaikan. InshaAllah sangat Mak Jemah hargai.


Sambil makan, jumpa boleh kami buat plan untuk berjaya dalam Shaklee. Nak berjaya dalam Shaklee tak susah namun tak mudah sebab bukan senang nak senang. 

Dalam pertemuan ini, dia tanya adakah kamu sudah duplicate semua yang mentor buat? Kita dalam menjual ni tak boleh malu sebab kita jual produk yang baik. Bukan saja kesihatan malah dari segi kehidupan juga. Macam-macam tips yang dia buat untuk capai segala impian. 

Memang rasa susah sangat. Tapi bila kita dah capai apa yang kita impikan itu. Betapa manisnya. Dia cakap dulu mana ada shaklee2u macam sekarang. Orang order kita boleh terus klik klik. Kalau nak barang kena pergi branch. Beratur panjang nak buat order. 

Sekarang ni senang, nak signup member baru pun mudah je. Online pun boleh. 100% atas talian pun boleh buat duit. Surirumah pun boleh buat sebab masa nak bisnes shaklee ni memang flexible. Boleh ikut waktu kita.

Semuanya atas diri sendiri. Nak berjaya memang kena banyak berkorban. Kejayaan tidak datang sendiri. Kena usaha, kalau tak usaha adakah berkat apa yang kita perolehu itu.

Dalam Shaklee, kita kena berjumpa orang. Berinteraksi dengan orang. Kena touch hati mereka. Kita berniaga bukan sekadar touch and go. Kita akan sentiasa berhubung untuk kekalkan silaturahim.

Terima kasih Mak Bintang. Doakan kejayaan aku.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.