JERAWAT MAKIN BANYAK SETELAH MAKAN ALFALFA

Thursday, October 12, 2017

Assalamualaikum semua. Hari ni Feni nak share tentang seorang kawan Feni yang ambil Alfalfa sebab nak detox badan. Resdung banyak sangat di hidung sampai nak hidu bau pun tak berbau. 

Mula-mula dia amalkan Alfalfa, jerawat tumbuh dengan banyaknya di muka dan badan. Dia call Feni tanyakan kenapa macam ni. Feni pun suruh dia kurangkan dos dan minum air kosong banyak sekurang-kurangnya 2 liter sehari. Dia ikut nasihat yang Feni bagi.

Alfalfa adalah tumbuhan yang sangat bagus untuk kesihatan. Ini adalah antara kebaikan Alfalfa yang membantu kesihatan.


Jerawat banyak tumbuh setelah mengamalkan Alfalfa adalah salah satu proses body adjustment atau healing crisis. Kira macam membetulkan kembali apa yang tak betul dalam badan kita la.

Alfalfa Complex merupakan agen detox yang membantu membuang toksin dalam badan kita. Toksin ni akan keluar melalui proses perkumuhan seperti air kencing, najis, peluh atau kulit. Jerawat adalah salah satu tanda proses detox. Toksin keluar melalui jerawat (kulit). Bila dah keluar semua, kulit akan kembali pulih macam biasa. Selalunya proses ni ambil masa untuk kembali cantik. Bak kata orang nak cantik perlukan masa.

Testimoni Pengguna Alfalfa






CARA MENGAMALKAN ALFALFA 

Selalunya Feni akan pm secara personal cara-cara makan suplemen ni supaya tiada masalah di kemudian hari. Maksimum sehari adalah 10 tablet. Namun ikut kesesuaian badan masing-masing.

Berminat untuk mendapatkan Alfalfa Complex bolehlah menghubungi Feni atau klik saja ORDER SINI .


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com






No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.