SUPLEMEN MILKBOOSTER TERBAIK UNTUK IBU MENYUSU

Monday, October 30, 2017
Jenuh godek henpon nak cari gambar ni sebab semua gambar hilang bila handpon tiba-tiba hang dan jem beberapa hari lepas. Alhamdulillah jumpa juga.


Gambar ni selepas beberapa minggu amalkan ESP dan Alfalfa sebagai suplemen untuk MILK BOOSTER. Kerana 2 suplimen ni lah Feni terus jatuh cinta dengan Shaklee.


Sebelum tu memang stress gila sebab susu badan memang kurang sebab dah masuk kerja. Stok EBM di rumah pulak makin susut makin susut. Adik Rayyan pulak masa tu memang taknak susu lain selain susu badan. Sampai sekarang pun masih menyusu.

Macam-macam ikhtiar Feni buat untuk menambah susu badan. Ada yang okey dan ada yang tidak. Yang ingat selalu minum sayur betik memang milk booster terbaik. Tapi bila dah kerja keluar pagi balik malam kadang-kadang tak sempat nak buat.

Jadi mintak tolong kawan-kawan suggest suplemen untuk milk booster. Yang mudah dan tak rumit nak membuatnya. Banyak jugak kawan-kawan rekemen. Try and error.

Last-last berbalik dengan Alfalfa dengan ESP sebab sangat mudah dan senang bagi Feni yang sibuk dengan kerja ni. Feni ambil Alfalfa 10 biji sehari dan minum ESP sebelum, semasa dan selepas pam susu.

Dengan ilmu yang betul tentang breastfeed, alhamdulillah Adik Rayyan dapat susu badan sampai la umurnya lebih dari 2 tahun.

Sesiapa yang ada masalah susu badan merudum, stok ebm tiada, susu cair atau sama dengan Feni. Mehla kontek Feni. InshaAllah Feni bantu dengan ilmu yang ada.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.