Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 7

Thursday, November 23, 2017


Tanggal 20/10/2010 aku selamat diijab kabulkan bersama suami tersayang. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar sekali. Bermula detik itu, aku sah menjadi isteri kepada Ahamd Fikri Bin Khainuddin.

Hari ni dah 7 tahun 3 hari kami melayari bahtera rumah tangga. Syukur alhamdulillah, walaupun tidak semewah orang lain namun kami bahagia. Bahagia dengan cara kami. Dikurniakan 2 orang cahaya mata lelaki yang sangat comel.

Abang Aus dah nak masuk 6 tahun bulan satu nanti dan Adik Rayyan 3 tahun bulan 12 nanti. Alhamdulillah untuk anugerah dan rezeki yang tidak semua orang memilikinya. Semoga bahagia ini akan menjadi milik kita selamanya.

Walaupun kadang-kadang ada juga perselisihan faham dan bertikam lidah demi menegakkan pandangan masing-masing. Namun bila dah bertahun menjadi suami isteri. Kita akan lebih kenal pasangan kita. 

Kita tidak tahu apa yang akan jadi kemudian hari namun ummi akan cuba menjadi isteri dan ibu yang terbaik untuk suami dan anak-anak. Kadang-kadang memang rasa banyak kekurangan namun inilah yang dikatakan kehidupan. Perlu give and take sebab kita pun tak sempurna. Banyak sangat kekurangan. Apapun ummi nak ucapkan terima kasih sebab menjaga kami dengan baik sekali.



Belanja gambar pelamin 7 tahun lalu dekat dewan serbaguna Gerik. 






No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.