TIPS KULIT CANTIK MACAM ARTIS KOREA

Wednesday, December 20, 2017

Tak habis lagi dok layan cerita Korea sampai ramai yang tergila-gilakan artis Korea. Sanggup belajar bahasa Korea sebab taksub dengan K-Pop. Baru-baru ni kecoh pasal suntik-suntik sebab nak putih gebu macam artis Korea. Bagi Feni memang tak berani nak suntik suntik ni. Bukan apa takut jarum. Tapi kalau dah terpaksa sebab pregnant ke sakit tu takdak arah la kannn.

JOM DAPATKAN KULIT CANTIK MACAM ARTIS KOREA

1. JAGA MAKAN
Pemakanan sangat penting untuk mendapatkan kulit yang cantik. Bagi yang ada masalah alergik dengan makanan elok dielakkan untuk ambil makanan yang boleh menyebabkan kulit sensitif. Contohnya yang ada masalah resdung yang alah dengan makanan laut hendaklah dielakkan untuk makan makanan tersebut. Dikhuatir bila makan, kulit akan menjadi lebih teruk.

2. GUNAKAN SET PENJAGAAN MUKA YANG SELAMAT
Yang ni memang sangat penting. Gunakan bahan-bahan yang selamat untuk kulit muka. Kalau yang terlebih rajin boleh saja proses bahan-bahan yang ada di dapur untuk proses mencantikkan kulit. Nak guna produk skin care yang semulajadi boleh cuba SET NUTRIWHITE.

3. MINUM AIR KOSONG BANYAK-BANYAK
Air sangat penting untuk kulit. Mengelakkan kulit menjadi kering dan kusam. Minum lebih banyak air sekurang-kurangnya nisbah 25kg:1 liter air. Contohnya macam berat Feni 60kg, kena minum air sekurang-kurangnya 2.4 liter (minimum). Air mampu melembabkan kulit supaya nampak lebih cantik dan lebih muda remaja.

4. LEBIHKAN SAYUR- SAYURAN DAN BUAH-BUAHAN
Banyakkan ambil sayur-sayuran dan buah-buahan dalam diet harian. Sediakan sayur-sayuran dan buah-buahan sebagai snek harian yang menyihatkan bukan sahaja untuk kulit malah badan juga akan kembali sihat dan cantik.

5. AMALKAN SUPLEMEN YANG SESUAI
Suplemen yang sesuai untuk dapatkan kulit yang cantik dan gebu macam artis Korea ialah ESP, VItamin C, Vitamin E dan juga B-Complex. 





Alhamdulillah sejak Feni dok amalkan SET CANTIK SHAKLEE. Kulit bukan sahaja makin sekata malah makin hari makin gebu. Hehe puji diri sendiri pulak. Banyak beza kulit dulu dengan sekarang. Kalau dulu tona kulit memang tak sekata. Bertompok-tompok. Nak pakai mekap pun bercapuk. Sekarang ni alhamdulillah semakin elok rupanya.

TESTIMONI PENGAMAL TEGAR PRODUK SHAKLEE UNTUK CANTIK





Berminat untuk mendapatkan  SET CANTIK boleh hubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

ATAU

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.