SUPLEMEN UNTUK TAMBAH TENAGA BAGI WANITA YANG SIBUK

Tuesday, April 17, 2018

Assalamualaikum.

Hari ni Feni dapat wassap dari customer yang inginkan suplemen yang membantu dalam memberikan tenaga untuk dia. Masalah dia, selalu letih, kaki kebas dan kadang-kadang tidur tak berapa lena.

Suplemen yang Feni cadangkan ialah ESP, Alfalfa, Ostematrix, Vitalea dan juga B- Complex. Suplemen yang terbaik ialah Vivix namun dia cakap nak cuba yang pil je dulu.



Jom tengok apa kebaikan untuk setiap produk tersebut.

ESP - ENERGIZING SOY PROTEIN

ESP adalah makanan nutrisi soya yang berkualiti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protin dalam kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu segar, milo atau buah-buahan yang dikisar menjadi smooties. Seeloknya ESP dibancuh dengan air sejuk atau suam-suam kuku bagi memelihara protein supaya tidak musnah pada suhu yang tinggi.


ALFALFA


Alfalfa dianggap sebagai penambah tenaga bagi wanita. Khasiat alfalfa yang membantu dalam memberikan tenaga serta menjaga kesihatan dalaman. Antara kebaikan lain selain memberi tenaga ialah membantu masalah keputihan, penggalak susu bagi ibu menyusu dan juga menyihatkan rahim.

OSTEMATRIX


Ostematrix dikenali juga sebagai pil kalsium untuk memenuhi keperluan kalsium bagi wanita. Kadang-kadang tugas harian yang sibuk menyebabkan kita kurang mendapat khasiat daripada makanan. Jadi pengambilan ostematrix membantu dalam mencukupkan keperluan kalsium harian.

VITALEA


Multivitamin yang terbaik untuk semua bukan sahaja untuk wanita malah lelaki juga boleh amalkan vitalea sebagai suplemen harian. Ia mengandungi mineral dan vitamin yang diperlukan oleh tubuh. Membekalkan tenaga dan juga membantu dalam mengekalkan kesihatan.

B-COMPLEX


Vitamin B terkenal sebagai vitamin anti-stress. Untuk wanita yang sibuk dan selalu stress dengan rutin harian perlu mengambil B-Complex untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan. B-Complex Shaklee lengkap dengan asid folik yang sesuai diamalkan oleh ibu hamil

VIVIX

Vivix adalah suplemen terbaik dari Shaklee. Ianya satu-satu suplemen yang berbentuk cecair. Membantu memberikan tenaga dan minuman yang sihat. Hanya satu sudu teh sehari sebagai suplemen harian.

Alami sendiri perbezaan sebelum dan selepas mengamalkan suplemen semulajadi dari Shaklee. Dapatkan nasihat yang betul untuk suplemen yang diambil.

Untuk maklumat lanjut berkenaan dengan produk dan khidmat nasihat percuma boleh menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.