7 KELEBIHAN BISNES SHAKLEE YANG RAMAI ORANG TAK TAHU

Tuesday, June 05, 2018
Feni bermula dengan online untuk buat bisnes Shaklee ni. Rugi kalau tak share dengan ramai orang supaya lebih ramai lagi akan mendapat manfaat dengan bisnes ni.

7 Kelebihan Bisnes Shaklee 


1. Modal Permulaan Yang Rendah

Untuk menjadi ahli Shaklee senang je. Samada dengan membuat bayaran pendaftaran sebanyak RM75.60 atau pun keahlian PERCUMA dengan belian sebanyak melebihi 200UV untuk produk-produk Shaklee yang terpilih. 200UV ni lebih kurang dalam RM7++.++. Contohnya beli Vivix 2 botol atau 3 kotak Collagen Powder dah layak dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA.



2. Modal Kecil Perniagaan Besar

Sebenarnya nak mulakan bisnes Shaklee tidak memerlukan modal yang besar. Semuanya boleh dibuat secara ONLINE sahaja. Macam dropship jugak lah. Kita buat marketing, share produk di fb, instagram, blog atau medium online yang lain. Bila dapat order, customer buat bayaran dan kita log in shaklee2u. Kemudian boleh terus buat order. Segala urusan pos diuruskan oleh pihak Shaklee. Untuk menyemak tracking number semuanya hanya melalui shaklee2u.


3. Masa Yang Fleksibel

Yang ni paling best bagi Feni sebab bisnes ni boleh buat ikut masa kita. Nak buat bila dan dimana semuanya boleh. Yang penting ada liputan internet dan juga smartphone. Kalau takde 2 benda ni memang agak susah nak buat bisnes ni. Boleh jer buat secara offline tapi agak memerlukan modal sebab perlu buat demo dan tester kit. Jadi untuk yang baru mula nak berjinak-jinak dengan bisnes online boleh buat bisnes Shaklee ni.


4. Kos Operasi Yang Rendah

Semua orang kalau boleh nak meminimumkan kos operasi seperti sewa kedai, beli rak untuk display dan sebagainya. Untuk memulakan bisnes Shaklee tak perlu kos operasi yang banyak. Hanya kesabaran dan kesungguhan diperlukan. Untuk marketing secara online, kita boleh gunakan facebook, instagram dan juga blog sebagai kedai online kita. Ini sangat menjimatkan dan kos untuk memulakan bisnes Shaklee tidak membebankan.



5. Ilmu Perniagaan Yang Boleh Diwarisi 

Ilmu perniagaan yang boleh diwarisi untuk anak-anak. Perniagaan ni telah lama bertapak di Malaysia sejak tahun 1988 (sekarang sudah 30 tahun) selepas 2 tahun kematian pengasasnya iaitu Dr. Forrest C. Shaklee. Semakin hari semakin kukuh dan mendapat perhatian bukan sahaja untuk rakyat Malaysia malah seluruh dunia kerana ianya terkenal dengan kualiti dan terbukti berkesan.



6. Mendisiplinkan Diri

Bisnes Shaklee ni adalah bisnes sendiri. Jadi terpulang kepada diri sendiri untuk merebut peluang yang diberikan. Nak lebih kena usaha lebih. Nak biasa-biasa pun tiada siapa yang paksa. Namun bagi Feni bisnes ini mengajar diri untuk lebih berdisiplin terhadap apa yang kita lakukan.



7. Pendapatan Tanpa Batasan



Semuanya bergantung pada usaha masing-masing. Agak-agak berapa boleh dapat dengan bisnes Shaklee ni ? Terpulang pada diri sendiri. Takkan rugi orang yang banyak berusaha. Lebih baik letih berusaha dari letih untuk perkara yang sia-sia.

Untuk mendaftar sebagai ahli atau mendapatkan produk Shaklee, boleh terus menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.