Buku Rezeki Luar Biasa Suri Rumah

Thursday, June 07, 2018
Alhamdulillah setelah beberapa kali tertangguh untuk mendapatkan buku REZEKI LUAR BIASA SURI RUMAH ni, akhirnya hari ni berjaya memegangnya. Dihantar sendiri oleh salah seorang penulis untuk kisah dalam buku ini iaitu Rapidah Ramli atau Rameda.


Panjang ceritanya kalau nak cerita macam mana boleh kenal dengan Rameda ni. Rameda atau lebih mesra Feni panggil Kak Dah ni. Hehe save nama di henpon pun dengan nama Kak Dah Vouge. Pasal apa panggil KDV sebab dia banyak cerita. Brandingkan diri di media sosial facebook. Banyak kisah #kdv yang dia share di dinding muka buku dia.

Mula-mula buku ni dibuka untuk Pre-Order tapi Feni tak sempat nak grab. Macam ni lah, kadang-kadang masa tak mengizinkan. Kali ni bila KDV offer nak ke tak nak buku nih ? Feni terus yaaa, aku nakkk. Kami berhubung melalui pesanan whatapps dan telegram je. Jarang sekali nak call. Sesekali jumpa untuk beberapa urusan.

Lepas ni tak tahulah bila boleh jumpa KDV lagi. Nanti dah habis baca buku ni Feni akan buat #review tentang isinya.


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.