YOUTH SHAKLEE UNTUK KULIT LEBIH SIHAT DAN CANTIK

Tuesday, July 31, 2018
Hari ini lebih ramai yang lebih celik tentang produk penjagaan muka. Tambah-tambah lagi terlalu banyak produk-produk timbang kilo yang di pasaran. 

Hari ni Kak Feni taknak cerita pasal produk timbang kilo sebab Shaklee pun ada produk Skin Care yang terbukti selamat untuk digunakan. Sesuai untuk semua jenis kulit. Yang penting ianya selamat untuk untuk digunakan.


LUMINOUS GEL OIL CLEANSER


3 dalam 1, tidak mengandungi sabun. pH yang seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyucikan, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.

Hadapi dunia ini dengan seri semulajadi kita.

Bahan-bahan utama
Vital Repair, Muscadine Grape Extract, Extract Alga Hijau yang Menghalus.

PERFECTING SKIN TONER


Bebaskan kulit kita dari sel-sel dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri kita yang lebih cerah dan berseri. Lakukan lebih dari biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

Bahan-bahan utama
Vital Repair, Muscadine Grape Extract, Extract Alga Hijau yang Meremajakan.

YOUTH ACTIVATING SERUM


Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada sel, membuatkan kulit berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan.

Bahan-bahan utama
YOUTH Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A berkapsul.

SIANG
AGE DEFENCE MOISTURIZER-SPF 50


Perlindungan untuk kulit adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit daripada bukan sekadar matahari dengan perlindungan berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit kita secara menyeluruh.

Bahan-bahan utama
SPF 50, Vital repair Complex, Muscadine Grape Extract

MALAM
ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM-LIGHT


Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti-oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit sentiasa kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan utama
Vital Repair Complex, Scisandra Chinensis Lotus, Japonicus

ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM-RICH

Krim malam ini diformulasikan dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti-oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa tidur. Membuatkan kulit menjadi lebih muda, licin dan cerah.

Bahan-bahan utama
Vital Repair Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter, Jojoba

MENGEMBALIKAN KESERIAN


RADIANCE C+E

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E srta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C + E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, memperbaiki tona kulit secara keseluruhannya. 

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegrasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Bahan-bahan utama
20% vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi untuk penggunaan 60 hari.

PENJAGAAN KULIT YOUTH

Rangkaian penjagaan kulit YOUTH ini direka untuk bekerjasama  bagi menghasilkan keputusan yang menakjubkan. Diformulasikan dengan bahan-bahan aktif anti penuaan dalam setiap produk rangkaian ini. YOUTH memberikan manfaat bersifat rawatan di dalam regimen ini.

Tingkatkan keserian dengan Radiance C + E. Ianya adalah produk rawatan intensif khas yang menyediakan anti-penuaan tambahan dengan kebaikan, termasuk pengurangan garis halus dan kedutan, penambahbaikan tekstur kulit, mencerah, mencerahkan bintik hitam, untuk lebih muda dan berseri.

Berminat untuk mendapatkan YOUTH Shaklee ni boleh terus menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.