Alhamdulillah Untuk Hari Ini.

Wednesday, October 03, 2018


Alhamdulillah selesai dah meeting dengan ustaz yang datang jauh dari Kota Bharu. Kalau minggu lepas kami yang terpaksa turun ke Kota Bharu, hari ni ustaz pula yang datang ke KL. Siapa ustaz ni ? Ustaz adalah salah seorang ejen untuk mempromosikan shoplot kami di Kota Bharu.

Kak Feni tak boleh nak mention lebih-lebih pasal hal-hal syarikat sebab P&C kan. Kang tak pasai-pasai kena saman dengan company. Just nak share tentang kedudukan diri je.

Apa tugas Kak Feni sebenarnya ?

Sediakan paperwork dan buat sedikit penerangan. Sebenarnya paperwork ni tak boleh buat sorang-sorang. Kena duduk dan berbincang dengan boss sebab segala keputusan kita staff tak boleh nak memandai. Apa pun boss yang kena buat keputusan. 

Kak Feni cuma dengar dan buat kertas kerja saja. Apa yang boss putuskan. Kami yang mengikut arahan. Kadang-kadang stress juga dengan kerja ni sebab rasa macam tak boleh nak buat. Nak marah dan geram pun ada. Tapi dah nama pun staff kan. Nak tak nak kena hadap jugak la.

Harapnya lepas ni selesailah semua ni. Sakit kepala dah nak mikir. Haha sebab dari tahun ke tahun tak selesai lg. Masalah takkan selesai selagi nyawa dikandung badan. Jadi bersabarlah dengan segala ujian yang Allah bagi ni.

Selesai meeting untuk hari ini. Esok kita sambung kerja lagi.

3 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.