KEBAS-KEBAS TANGAN DAN KAKI HILANG SETELAH MENGAMALKAN OSTEMATRIX

Sunday, October 21, 2018
Minggu lepas Kak Nab (cleaner di pejabat Kak Feni) mengadu.

Feni, aku ni sakit sangat badan. Habis kebas-kebas tangan dan kaki aku ni. Nak buat macam mana ? Kalau pergi doktor di ceknya berapa kena ?

Kak Feni yang sedang sibuk di meja kerja pun berhenti dan fokus kepada masalah beliau. Macam doktor pulak Kak Feni ni kan. Kebetulan di meja Kak Feni ada Ostematrix. Kak feni pun bagi la sedikit untuk Kak Nab.

Kak Feni ambil ostematrix ni sejak kena kebas-kebas tangan 2 bulan sudah. Pergi jumpa doktor dan doktor cakap " kalau nak ambil suplemen, ambil suplemen kalsium. Ia boleh membantu dalam masalah kebas-kebas ni."

Alhamdulillah sejak Kak Feni amalkan Ostematrix ni, masalah kebas-kebas ni dah kurang. Lepas tu bila tidur malam pun dah jarang kena "tangkap mengkarung".



Boleh rujuk KEBAIKAN OSTEMATRIX SHAKLEE

Ostematrix adalah suplemen kalsium yang sesuai diamalkan oleh mereka yang kurang minum susu bagi mencukupkan keperluan kalsium setiap hari. Satu tablet Ostematrix bersamaan dengan segelas susu atau 80 biji badam.

KEPERLUAN KALSIUM DALAM BADAN




KENAPA KITA PERLU AMALKAN OSTEMATRIX ?












TESTIMONI OSTEMATRIX 







Dipetik dari Harvard Health Publication

Jika anda sedang mencari supplement Kalsium, pastikan ia mengandungi magnesium! Kenapa?

1. Magnesium ada mineral yg sukar utk disimpan didalam tubuh.

2. Magnesium bantu menyerap calcium dan mengekalkannya di
dalam tubuh.

3. Magnesium bertindak dengan baik bersama calcium utk membina matrix tulang anda yang kuat dan kukuh (utk mengelakkan kerapuhan).

4. Magnesium dan calcium bergabung memberikan kesihatan yang lebih baik pada sistem cardiovascular anda.

5. Magnesium dan kalcium bergambung membantu mengatasi masalah insomnia, ia memberikan anda tidur yang lena.

6. Jangan lupa, lengkapilah kalcium supplemen anda dengan vitamin D! Kenapa?
>>Vit D memaksimakan penyerapan calcium didalam tubuh
>>Vit D juga membantu regulate calsium didalam peredaran darah

7. Carilah kalsium supplement dari sumber calcium citrate kerana kadar penyerapan kedalam tubuh lebih tinggi!!


Untuk mendapatkan SUPLEMEN KALSIUM atau produk Shaklee yang lain boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.