Nutrisi Penting Untuk Ibu Hamil


Wanita yang ingin hamil atau merancang untuk hamil seharusnya mengamalkan gaya hidup yang sihat untuk mendapatkan bayi yang sihat dan cergas. Pemakanan yang diambil sebelum dan ketika hamil amatlah penting untuk menyokong perkembangan bayi ketika di dalam kandungan dan juga semasa menyusu.

Jom kita lihat perkembangan bayi ketika berada di dalam kandungan.


Pada awal kehamilan selalunya ibu akan mengalami alahan ataupun "morning sickness. Jadi pengambilan suplemen untuk ibu hamil sangat penting dalam membantu perkembangan bayi dan memberikan tenaga kepada ibu semasa proses kehamilan.

Antara suplemen yang diperlukan oleh ibu semasa hamil ialah protein, kalsium, omega 3, Zat besi, vitamin C dan juga vitamin B.




Suplemen yang membantu dalam memberikan nutrisi terbaik untuk ibu dan anak ialah ESP, Vitamin C, B-Complex, Vitalea, Omega Guard dan juga Ostematrix. Kesemua suplemen ini boleh diamalkan sejak awal kehamilan sehinggalah dalam pantang sehingga menyusukan. Jadi sangat berbaloi untuk ibu kerana manfaatnya bukan sahaja untuk ibu, malah bayi juga mendapat khasiatnya.




Untuk mendapatkan SET PRENATAL ini boleh menghubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.