VITAMIN UNTUK MASALAH KOLESTEROL

Thursday, October 25, 2018
Cadangan suplemen terbaik untuk mengatasi masalah kolestrol ialah :-

✿ Vivix

Suplemen terbaik yang mengandungi 4 mekanisme penuaan pada tahan sellular yang membantu melawan kerosakan DNA. 

✿ Phytocol-ST

Direka khas dengan formula khas yang terbukti secara klinikal membantu penyerapan kolesterol dan menurunkan kolestrol LDL. Ia menghalang kolesterol baru terjadi. Sterol dan stanol yang wujud  secara semulajadi dalam tumbuhan, buahan, sayuran di bijirin mampu menurunkan koleterol LDL(jahat).

✿ Omega Guard

Omega Guard membantu merendahkan kadar kolestrol dan mengelakkan pembekuan darah dalam badan. Membantu mengekalkan tahap kesihatan. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah dan melancarkan perjalanan darah.

✿ Vitamin E

Sangat anti-oksidan. Menghalang oksidasi LDL oleh radikal bebas. Vitamin E membantu dalam meningkatkan kolesterol HDL.

✿ Lecithin

Chooline dan inositol untuk metabolisma lemak. Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah. Pengambilan tambahan mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.

✿ Garlic Complex

Membantu menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan pembekuan darah,. Meningkatkan HDL serta melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

✿ Alfalfa Complex

Untuk sintestis lemak. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, iaitu seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

✿ Vitamin C

Menurunkan LDL, meningkatkan HDL. Mengekalkan kolesterol sihat. Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah serta mengekalkan kapilari darah yang sihat. 

✿GLA Complex

Mengurangkan LDL. Menghalang penambahan berat badan dengan berkesan. Pengambilan GLA Complex secara berterusan membantu juga dalam mencantikkan kulit.


Boleh hubungi Kak Feni untuk dapatkan SET KOLESTEROL ini.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.