9 SEBAB KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE SEBAGAI PERNIAGAAN KELUARGA

Mesti ada sebab kita pilih bisnes untuk membantu dalam menjana pendapatan. Ni Kak Feni nak kongsi 10 sebab kenapa perlu pilih Shaklee sebagai peluang untuk menjana pendapatan.

1. PEMBAYARAN BONUS SEBANYAK RM26 BILLION UNTUK PERKONGSIAN PRODUK SHAKLEE


Shaklee tak pernah terlepas untuk buat bayaran bonus ke dalam akaun Kak Feni kalau dah melebih 150UV. Lagi banyak order yang masuk, lagi banyak bonus yang kita dapat.

2. SHAKLEE MALAYSIA BERKEMBANG 1000% SEJAK 6 TAHUN LALU


Setiap tahun, beribu ahli baru berdaftar dengan Shaklee kerana yakin dengan produknya. Menjadi ahli Shaklee tak semestinya untuk berbisnes. Menjadi ahli, boleh beli produk Shaklee dengan harga ahli. Bukan ke lebih untung tu berbanding beli dengan harga pasaran.

3. SYARIKAT NUTRISI SEMULAJADI NOMBOR 1 DI US



Shaklee merupakan syarikat pemakanan semulajadi nombor 1 di Amerika Syarikat. Menghasilkan produk kesihatan dan kecantikan untuk kehidupan yang lebih sihat. Reputasi Shaklee terhadap kualiti dan intergriti tiada tandingan. Ini adalah komitmen yang tinggi terhadap penyelidikan yang telah dihasilkan lebih daripada 100 artikel dan ringkasan yang diterbitkan dalam jurnal ulasan Scientific and peer. Tiada syarikat nutrisi yang lain di dunia boleh membuat tuntutan tersebut.

4. PERBEZAAN SHAKLEE


Setiap produk yang masuk ke dalam botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan mesra alam. Ianya sentiasa selamat, berfungsi dan sentiasa mesra alam.

5. LANDMARK STUDY



Hanya Shaklee je syarikat suplemen yang ada Landmark Study ni, sebab syarikat lain tak berani nak buat. Tak berani nak buat sebab resultnya kena bagitau kat semua orang. Baik ke tak baik kena hadap. Kalau tak baik maka jatuhla reputasi syarikat. Hanya Shaklee yang berani bagi pihak ketiga buat kajian ini. 

Landmark Study ni adalah kajian pihak ketiga. Mereka membuat kajian ke atas 3 kumpulan yang telah mengamalkan makan suplemen lebih dari 20 tahun.

1. Orang yang makan suplemen selain Shaklee
2. Orang yang makan suplemen Shaklee
3. Orang yang tak makan apa2 suplemen langsung.

Alhamdulillah ternyata result kesihatan orang yang makan suplemen shaklee lebih baik. Yang peliknya orang yang makan suplemen lain kesihatan mereka lebih teruk dari tak makan apa-apa suplemen.

6. PENGIKTIRAFAN DARI BRANDLAUREATE SEBAGAI MLM TERBAIK DALAM NUTRISI


Shaklee mempelopori model perniagaan yang memberi pilihan kepada orang ramai untuk bekerja dari rumah, menghabiskan lebih banyak masa melakukan perkara-perkara penting kepada mereka, dan memperoleh pendapatan yang sihat dengan membantu orang lain. Bayangkan sebuah perniagaan di mana kita boleh mendapat ganjaran kewangan, perjalanan mewah ke lokasi eksotik dan pengiktirafan untuk membantu orang lain, dalam masa yang sama membuat sesuatu perbezaan untuk planet ini.

7. PROGRAM SHAKLEE CARES


Banyak program Shaklee Cares yang dianjurkan untuk meningkatkan tahap kesihatan individu. Setiap tahun mesti diadakan pelbagai program untuk ahli dan bukan ahli bagi meningkatkan tahap kesihatan. 

8. INTERNATIONAL TRIP DAN UMRAH SETIAP TAHUN

Dapatkan mata ganjaran yang membolehkan kita melawat ke destinasi hebat di seluruh dunia serta pengiktirafan dan ganjaran wang tunai untuk tahap pencapai sepanjang tahun. Untuk yang berjaya mencapai target, Shaklee akan menghadiahkan pakej percutian ke luar negara atau pun pakej umrah untuk mereka yang beragama Islam. 

9. SYARIKAT PERTAMA MENERIMA SIJIL CLIMATE NEUTRAL 


Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang menjadi Clime Neutral yang telah disahkan untuk benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat korporat dunia shaklee adalah pemenang anugerah bagi reka bentuk alam sekitar. 

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.