RAJIN-RAJIN UPDATE BLOG UNTUK JANA PENDAPATAN

Wednesday, January 16, 2019
Alhamdulillah hari ni Kak Feni nak share pasal update blog hari-hari. Kadang-kadang kita ni tak tahu entri mana yang akan membawa hasil kepada kita. Macam Kak Feni ni, buat bisnes suplemen. Jadi mestilah selalu update pasal kebaikan suplemen.

Kak Feni pernah join satu seminar dimana bila kita berniaga secara online ni ibaratnya kita menghantar kapal. Hantar banyak-banyak sebab kita tak tahu kapal mana yang akan bawa balik hasil. Jadi tulis lah banyak-banyak entri berkenaan dengan produk atau servis yang kita tawarkan.

Dunia alam maya ni sangat luas. Kita jangan terlalu fokus untuk sekelompok sahaja. Cuba dan terus cuba untuk menambah nilai dalam kehidupan.

Hari ni Kak Feni dapat order untuk satu SET KESIHATAN LELAKI. Dia beli full set add on Vitalea sebab nak tambah tenaga. 


Allah selalu datangkan Kak Feni dengan customer yang baik-baik dan mudah untuk closed deal. Hari ni pun sama. Dia wasap tanya pasal suplemen untuk lelaki. Kemudian bagitahu masalah dia. Kak Feni suggest yang sesuai. Deal kemudian dia terus transfer duit ke akaun Kak Feni.

Yang best sangat Kak Feni tak perlu pun simpan stok banyak-banyak sebab semuanya boleh key in secara online. Bila dah dapat consignment note kita boleh terus update customer. Selang 2 3 minggu kemudian kita follow up perkembangan. 

Mudah jer buat bisnes Shaklee ni. Tak payah pening-pening lalat. Buat je ikut step dan doa semoga Allah bukakan pintu hati customer untuk beli dengan kita. InshaAllah yakin dengan rezeki Allah bagi.

Jadi untuk dapatkan produk atau menjadi AHLI SHAKLEE boleh hubungi Kak Feni. 

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

4 comments:

  1. bagus kak kekalkan momentum. CT ni tahap rajin tenggelam timbul hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah juga dengan akak ni. Kadang-kadang dok menung jer depan pc. Tak tahu nak taip apa.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.