Suplemen Terbaik Untuk Kulit Sihat dan Nampak Lebih Muda

Hari ini banyak lambakan produk makanan tambahan yang menawarkan nutrisi bagi mencantikkan kulit. Pilih yang berkualiti dan tiada kesan buruk untuk jangka panjang. Paling penting ianya bersih dan halal.

Selain produk skin care, suplemen juga penting untuk mencukupkan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan. Bila nutrisi cukup, secara tak langsung badan menjadi lebih sihat dan cantik.

Jom tengok apa yang sesuai untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik dan nampak muda.

Dalam SET CANTIK SHAKLEE, antara produk paling digemari oleh pengguna adalah Vitamin C, ESP dan juga Shaklee Collagen Powder.

1. VITAMIN C


Sustained Release Vita-C Plus adalah tablet vitamin C yang sangat bagus untuk kulit. Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi yang diuji secara klinikal. Sebotol Vitamin C ini mengandungi 180 tablet dan penggunaannya boleh tahan sehingga 6 bulan. Kita jangan berkira sangat untuk cantik dan sihat.






2. ESP - Energizing Soy Protein

ESP adalah serbuk protein yang sangat bagus untuk kulit. Membantu pembentukan sel-sel baru yang menjadikan kulit nampak lebih cantik dan bersih. Bagi mereka yang sangat menjaga penampilan diri, protein ESP adalah terbaik untuk diamalkan.




3. Shaklee Collagen Powder

Kolagen tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Jadi untuk mendapatkan kolagen perlu diambil melalui tumbuhan ataupun haiwan. Pengambilan kolagen secara berterusan dapat membantu dalam melawan tanda penuaan.





Kombinasi yang hebat apabila mengamalkan ketiga-tiga produk ini serentak dan boleh lihat hasilnya. Dapatkan produk hebat ini dengan menghubungi Kak Feni di bawah : -

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.