Jangan Membeli Produk Shaklee Di Laman Web E- Dagang

Thursday, August 22, 2019
Jangan Membeli Produk Shaklee Di Laman Web E-Dagang



Shaklee Malaysia telah menerima banyak aduan daripada pelanggan yang membeli produk Shaklee di laman web e-Dagang yang tidak dibenarkan oleh penjual yang tidak bertanggungjawab.

Shaklee Malaysia tidak menjamin produk tersebut dan orang awam telah diberi amaran.

Klik pada gambar untuk pandangan lebih jelas.


Pelanggan dinasihatkan untuk membeli secara langsung daripada Pengedar Bebas Shaklee (SID) yang dikenali, supaya mereka dilindungi di bawah Jaminan Shaklee.

Seksyen 9.2.6
Pernyataan P&R Shaklee menyatakan:

Produk Shaklee tidak boleh dipasarkan atau dijual di Amazon, eBay, Taobao, Craigslist, Backpage, Kijiji, laman lelongan dalam talian lain atau mana-mana laman e-dagang atau laman perbandingan harga yang menyenaraikan produk lain.

Pengedar tidak boleh memasarkan produk secara langsung di laman-laman ini, atau melalui penggunaan, dari mana-mana individu atau ejen lain, melainkan kebenaran khusus telah diperolehi daripada Shaklee untuk SID tertentu memasarkan atau menjual produk Shaklee di laman web tersebut.

Jadi pengguna yang bijak dengan memilih untuk menjadi ahli dan dapatkan produk Shaklee yang selamat hanya melalui online sahaja. Sama jer dengan membeli di laman web e-dagang.

Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



2 comments:

  1. kebarangkalian utk dpt barang yg nk expired atau barang palsu adalah tinggi kalau beli di laman edagang gitu. Lebih elok beli dengan pengedar sah shaklee kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai SID yang boleh bagi suggestion dan khidmat nasihat percuma. Nak murah punya hal tapi last-last kena tipu. Naya je.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.