6 Kebaikan Selipar Ajaib Refleksologi Dari AS Legacy

Tuesday, September 17, 2019
Pernah dulu masa kecil suka main selipar yang makcik pakcik berbiji-biji untuk rawatan refleksologi. Bila pijak selipar tu tak boleh berjalan sebab sakit. Haha kenangan indah semua tu.

Lepas tu kalau pergi di taman-taman riadah mesti ada batu-batu sungai yang disusun cantik untuk kegunaan orang awam. Kak Feni memang suka sangat pegi pijak batu tu. Di sini Kak Feni selelu pergi di HKL sebab ada batu-batu tu di walk-away dekat dengan kecemasan. Tempat yang Kak Feni selalu tunggu suami.

Kak Feni memang tak boleh tahan lama bila berjalan di atas batu-batu ni. Tak tahu mungkin badan ni banyak toksin kot. Bila pijak memang sakit sangat. Ni bila dah sibuk jarang dah pergi.

Bila ada orang offer untuk dapatkan selipar ni. Memang tak lepaskan peluang. Senang sebab boleh pakai di mana saja. 


Kebaikan Selipar Magic Refleksologi ini ialah :-


1. Dapat membantu memperbaiki kualiti tidur.

Bagi mereka yang ada masalah imsomnia, bolehlah amalkan dengan memakai selipar ini. Kita ikhtiar dengan izin Allah semuanya. Salah satu rawatan alternatif selain dengan bertemu doktor.

2. Dapat memperbaiki pencernaan.

Selalu kita dengar juga, masalah dalaman badan kita bermula dari kaki. Jadi kita jaga dan rawat kaki kita awal untuk mencegah penyakit yang lebih teruk.

3. Dapat menguatkan sistem imun.

Bila sistem imun kita bagus, secara tak langsung mencegah penyakit yang mudah berjangkit seperti selsema, demam dan batuk.

4. Meningkatkan tenaga.

Bila badan sihat, secara tak langsung hidup lebih positif dan sihat.

5. Menggalakkan peredaran darah.

Urutan refleksologi membantu dalam menggalakan peredaran darah yang lebih sihat. Bila saluran darah berjalan dengan baik dapat mengelakkan saluran darah tersumbat.

6. Melancarkan pembuangan toksin.

Untuk detok badan pun boleh dengan urutan refleksologi. Segalanya dengan izin Allah. Kita diberi pilihan untuk berubat dan berikhtiar.

 Dan banyak lagi kebaikan selipar ajaib refleksologi ini. Untuk merasainya sendiri, boleh dapatkannya dengan menghubungi nombor di bawah :-

Elly - +60192232846 atau boleh ORDER SINI 

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.