Day 15 | Tempoh Kawalan Pergerakan PKP

Wednesday, April 01, 2020
Apa khabar hari ni semua ? Masih baik ? Masih okey ? Masih bertahan dan tidak gila ?

Alhamdulillah untuk nikmat hari ni. Syukur sebab masih diberikan waktu.

Menu Kak Feni hari ni ikan goreng masak kicap, sambal tumis ikan bilis dan sayur bayam rebus. Alhamdulillah rezeki untuk family. Dalam tempoh PKP ni Kak Feni duduk rumah mentua. Masak on time. Kalau duduk rumah sendiri suka hati nak makan pukul berapa.




Dah masuk fasa 2 tempoh PKP ni ye ? Kalau tak kita dah sibuk pagi-pagi. Pergi hantar anak sekolah kemudian berkejar ke stesyen MRT dan ke tempat kerja. Bila dah jadi macam ni rasa macam tak tahu bila pulak nak masuk opis.

Semalam sahabat opis kak Feni masuk opis sebab nak issue gaji. Jadi dia ambil gambar tempat kerja Kak Feni. Alahai rindunya walaupun banyak kerja yang sedang menunggu.



Bila dah 2 minggu tak masuk opis ni memang rindu sangat. Rindu dengan semua kawan-kawan dan boss-boss. Ada juga hai-hai dalam group update perkembangan masing-masing. Tak tahu apa yang akan jadi esok hari  jadi marilah kita sama-sama berdoa agar pandemik virus covid-19 ni cepat berlalu dan pulih seperti biasa.


Ni tempat Kak Feni solat dan berehat masa waktu rehat. Bilik sebelah dengan tempat kerja Kak Feni. Bilik kosong jadi Kak Feni kemas-kemas buat tempat solat. Kalau dulu masa mula-mula kerja kena turun bawah tingkat 4 pergi surau untuk solat. Bila dah lama buat tempat solat sendiri dan jimat masa. Boleh rehat lagi. Alhamdulillah.

2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.