Bekalan Ubat-ubatan dan Suplemen

Friday, October 16, 2020

Dua tiga minggu ni kita tunjuk ubat-ubatan dan suplemen jela ya sebab badan ni tak berapa sihat sejak minggu lepas. Sakit itu ujian. Alhamdulillah sebab Allah masih bagi lagi nikmat sembuh dan sihat seperti sedia kala.


Semalam viral pulak pasal Neelofa berpurdah. Alhamdulillah nikmat hidayah yang Allah beri banyak hikmahnya. Kadang-kadang kita terlalu mengejar dunia ini hingga lupa apa tujuan kita sebagai hamba. Kita semua tak sempurna. 


Sentiasa berdoa dan berusaha untuk mencari redha Ilahi. 


Sejak akhir-akhir ni hati ni terlalu sensitif bila mengenangkan yang dunia ni hanya sementara sedangkan masih banyak lagi benda yang tak buat. Dosa pula tak terhitung. Allah, sedihnya rasa. 


Ya Allah ampuni segala dosa-dosaku, kedua ibu bapaku, kedua ibu bapa mentuaku, suamiku, anak-anakku, adik beradikku, adik beradik suamiku, guru-guruku, sahabat-sahabatku serta muslimin dan muslimat di seluruh dunia ini yang masih hidup serta yang telah meninggal dunia.


Sentiasa berfikiran positif dan berlapang dada dalam setiap perkara. Ingat ujian datang tanda Allah sayang kita. 


Itu jela kot Kak Feni nak bebel hari ni. 

Nota kaki : Suplemen tu ada yang sahabat hadiahkan dan ubat-ubatan itu ambil di Klinik dan diberi nasihat oleh doktor.

2 comments:

  1. betul tu, kena selalu positif, kecuali covid19, itu nak kena negatif hehe

    ReplyDelete
  2. Sentiasalah berfikiran positif ya!! Jaga diri dan sihat2 selalu!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.