Menanti bahagia..insyallah..

Thursday, October 21, 2010
baru sedar diri bahawa diri akan melangkah ke alam perkahwinan...menjadi lebih dewasa dan melalui pelbagai lagi dugaan yang mendatang...kadang2 terpikir mampukah aku untuk menjadi seorang isteri dan mungkin seorg ibu yang baik?aduh rase macam kena hempap batu....bersediakah aku untuk menghadapi hari2 yang mendatang??bersediakah aku untuk terluka?bersediakah aku untuk menghadapi segala kemungkinan yang x pernah aku jangka? hurm...x sangka ye?dlu aku lah seorang yang paling nakal dalam kelas...tgk2 aku adalah yang terawal kawen antara kawan2 sekelas dlu...hahaha..x sangka kan? Teringat mase skol dlu aku ngn ili adalah kawan rapat...walaupun x sekelas tapi byk benda yg kami buat bersama...g skol same2, blk skol same2, lepak petang2 same2, g main game kt cc pon sme2..hahaha..klakar bile kenangkan kembali...tgk2 skrg da nk melangkah ke alam perkahwinan pon sme2..harap bertemu bahagia la kami..yang paling aku x sangka tarikh nikah kami pon same...ni ke yg dikatekan suratan atau kebetulan???

So, aku x dpt nk menghadiri kenduri perkahwinan sahabat baik aku...mase tue aku otw blk kg utk persiapan kenduri aku..sori ye kawan...aku doakan kebahagiaanmu dari jauh...x sangka plak yang tarikh nikah kite same...apepon aku harap sgt dia bahagia...semoga bahagia hingga akhir hayat...amin..

Berbalik pada cerita aku, banyak sgt dugaan yang kena hadap kn? aku tau sume org pernah hadapinya..aku bersyukur...stakat nie aku masih boleh lalui dgn sabar..walaupun mcm2 yg kena tanggung tapi alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan...aduh..lg sebulan...mcm2 perasaan yang ade skrg nie...huhu...

Apepon, aku harapkan dengan ikatan yang suci ini akan menjadikan aku seorang yang lebih baik...insyallah...semoga Allah sentiasa bersama kita..amin..

1 comment:

  1. sila kunjungi blog saya di www.mdfaiez84.com dan jangan lupa follow saya sekali. terima kasih.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.