SET SENDI SHAKLEE

Friday, January 22, 2016
Beberapa minggu yang lepas saya ada buat posting berkenaan dengan set sendi super hot Shaklee dalam FB. Maklumlah FB adalah tempat saya mencari pendapatan tambahan selain berkongsi kisah kehidupan dengan keluarga dan sahabat handai.

Tahu tak kepadatan tulang kita akan berkurang setelah kita berumur 30 tahun ke atas. Badan juga akan kurang menghasilkan kolagen dan seiring itu kalsium dalam tulang juga semakin menurun. 

Kekurangan kalsium dalam badan boleh menyebabkan kita merasa sakit di bahagian sendi sendi terutamanya bahagian lutut. Orang tua yang mengalami sakit sendi selalunya agak sukar untuk menjalankan aktiviti harian mereka. Nak solat atau nak bergerak pun susah. Jadi saya ingin kongsikan dengan anda semua tentang set sendi hebat ni.


Omega ~ membantu dalam mengurangkan inflamasi dan radang sendi serta memberi kuasa pelincir kepada sendi kita.

Ostematrix ~ membekalkan nutrien penting yang diperlukan oleh badan. Kalsium dalam ostematrix membantu dalam pembentukan tulang dan penjagaan tulang. Tulang yang sihat akan menyokong berat badan serta menggerakkan pelbagai otot badan untuk kekal cergas.

Jadi sesiapa yang ada mengalami masalah sakit sendi tu bolehlah mencuba SET SENDI SHAKLEE yang hebat ni. Sebab ianya memang telah dibuktikan oleh ramai orang yang mengalami sakit sendi. Tengok testimoni dibawah ni. Seorang akak ni mulanya nak ambil set sendi sebab selalu sakit tumit kaki tapi kulit pulak menjadi lembut malah kawasan gelap pun bertambah cerah. Haa tengok effect dia bukan sahaja sendi bertambah baik malah kulit pun bertambah cantik.


Mengantuk dalam situasi di atas mungkin disebabkan oleh healing crisis atau proses penyembuhan atau 'body adjustment' untuk memulihkan kembali apa-apa yang tidak kena dalam badan. Jadi tak perlu risau sekiranya mengalami masalah itu dan disarankan supaya mengambil air putih lebih banyak.

Jangan tunggu lagi hubungi saya untuk mendapatkan set sendi anda.


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.