Team Blogger Area #TBACENTRAL BUAT EVENT GEMPAK HABIS !!!

Tuesday, January 12, 2016

Pada 09.01.2016 aku dengan rasminya telah pergi join event yang #TBACENTRAL anjurkan. Best giler baq hang. Walaupun lone ranjer takde kawan nak teman. Buat muka kering je pegi. Huhu. Mula-mula plan nak pegi dengan sahabat baikku Dayang tapi oleh kerana beliau ada masalah peribadi yang tidak dapat dielakkan jadi terpaksalah mak jemah redah sorang-sorang. 

Perasaan takut memang ada tapi just do it beb. Masa ni lah nak kenal dengan ramai lagi orang-orang baru yang super-super hebat dalam #TBACENTRAL tu. Selalu berkenalan dalam FB dan berchatting dalam telegram je. Masa ni lah nak jumpe muka. Kenal-kenal kan. Rugi sangat kalau tak pegi.


Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Mula-mula sesi berkenalan dengan pengasas TBA iaitu Tuan Zuan dan juga anak-anak kapal TBA. Kene time mak jemah alamak hai..Tergugup plak nak cakap rasa malu-malu kucing. ahaksss...

Ok selesai sesi pertama iaitu sesi berkenalan dengan jemaah #TBACENTRAL a.k.a anak-anak kapal. Leader dan Co Leader kami pun kenalkan diri. Handsome2 and gojes2 semuanya beb. Selesai bab pertama kemudian penerangan mengenai marketing yang dijalankan oleh usahawan dan peniaga online. Tuan Zuan cakap kalau kreatif batu tepi jalan pun boleh jual. 

Inilah Pengasas TBA yang sedang memberi penerangan

Kusyuk memberi penerangan

Sesi paling best ialah sesi makan-makan sampai lebam

Food fully sponsor oleh anak-anak kapal #TBAcentral (macam portluck gitu)

Majlis diakhiri dengan bacaan doa oleh Amar Mafi (nama FB)

Penyampaian hadiah sebagai cenderamata kepada pengasas #TBA kerana sudi berkongsi ilmu dan idea kepada anak-anak kapal

Sempat bergambar dengan Kapten Jelita @ Kuzie Yahya



Sesi paling best bila boleh salam sayang dan bergambar bila sudah tamat event

Sebenarnya banyak benda lagi nak tulis tapi masa begitu terhad dan sangat-sangat cemburu dengan kita. Setakat ini dulu sharing daripada mak jemah gojes @ Safeni Feni.

Tq for the best pic. Kredit to  @Abdullah Ramly (FB)

Love to sharing
#TBA
#TBACENTRAL
#TBANEXT
#TBACREW
#TEAMJEMAHGOJES
#SAFENI_FENI
#SHAKLEEHULULANGAT
01115672780

2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.