ESP Untuk Kulit Cantik dan Putih Gebu

Tuesday, March 01, 2016


Haa Mac muncul lagi dengan promosi hebat sehebatnya dan saya sungguh teruja nak share dengan semua orang tentang kebaikan ESP ni. Saya suka sangat bila pihak Shaklee umumkan tentang promosi ESP dengan pembelian 6 dapat free 1. Beli 2 can dapat diskaun 5%. Wow. Menarik kan?

Banyak sangat khasiat ESP yang saya nak share salah satunya boleh menyebabkan kulit menjadi putih dan halus gebu gebas gitu. Hihi terasa nikmat cantik bila amalkan ESP ni. Saya suka minum ESP dicampur dengan pelbagai perisa untuk mempelbagaikan rasa.


ESP adalah makanan nutrisi yang dihasilkan daripada soya yang berkualiti tinggi dan diproses dengan suhu yang rendah bagi menjaga kualiti protin yang terkandung dalam kacang soya. Ianya dilengkapi dengan unsur kalsium untuk mengelakkan tulang menjadi rapuh kerana soya tidak bersifat asid berbanding susu lembu. 

ESP dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin). Ia mengandungi 9 Asid amino yang penting untuk fungsi badan. Ia diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan sumber mineral.

Jom kita layan testimoni pengguna-penguna tegar ESP yang telah yakin dengan hasilnya.


Tengok photo diatas. Sahabat saya pengamal tegar ESP. Sebenarnya dia ambil ESP kononnya nak diet. Tapi hasilnya muka pun gebu gebas. Dia cakap sebelum ni muka dia kusam dan tak bermaya. Sejak amalkan ESP muka tak makeup pun dah boleh keluar. Nampak Glowing gitu. 



Muka yang sebelum kusam bertambah berseri-seri. Kulit bertambah cerah dan nampak lebih bersih.



Biar gambar berbicara. Hehe.

Wanita memang tak boleh lari dengan kecantikan. Jadi untuk kekal cantik, putih, gebu dan langsing. Saya syorkan anda mengamalkan ESP ni. Memang best sangat. Hasilnya memang ohsem la. Saya bagi 5 bintang cenggitu. Sebenarnya banyak lagi testimoni ESP dan cantik tapi hanya 3 ni sempat masukkan dalam. Ada masa saya update lagi. 

Jadi jangan tunggu lagi sementara bulan promosi ni. Cepat-cepat ambil peluang untuk dapatkan ESP anda. 


Safeni Feni
SID : 1193591
SMS/Whatsapp/Telegram : +601115672780
FB : Safeni Feni


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.