Pilih Prosedur Kosmetik Selamat

Thursday, March 24, 2016


Pilih produk kecantikan yang selamat untuk kegunaan harian. Berhati-hati dengan pembersih muka. Pembersih muka yang terlalu berminyak atau berkualiti rendah kadan-kadang mengandungi pewarna makanan yang mencetuskan tindak balas yang tidak baik untuk kesihatan.

Untuk kulit muda selama-lamanya buang solekan anda sebelum tidur. Berapa ramai antara kita yang terus masuk tidur tanpa membuang solekan? Walaupun bukan selalu namun tabiat ini boleh mendatangkan bahaya pada kulit. Ia akan menjadikan kulit bertambah kusam dan kering dengan solekan. Wanita yang tidak menjaga kebersihan wajah akan kelihatan lebuh  tua sekira tidak membuang mekap. Pemilihan pembersih wajah yang selamat amat membantu mengekalkan kulit wajah supaya kekal bersih dan berseri. Cuba hadkan pendedahan kulit kepada udara yang tercemar.

Pilihan terbaik untuk kulit anda adalah produk yang dari sumber organik dan bebas bahan kimia. Elakkan wangian sintetik. Tanya pada diri samada perlu atau tidak untuk menggunakan produk yang mengandungi bahan kimia tambahan pada kulit.

Lakukan kajian terlebih dahulu sebelum memilih dan menggunakan produk kecantikkan. Industri kecantikan adalah sebahagian besarnya tidak terkawal. Ia terpulang kepada kita untuk menentukan keselamatan produk dengan membaca label dengan teliti dan produk yang dilabel 'tulen', 'semulajadi' atau 'organik'.

Produk penjagaan kulit yang 'hasilnya cepat' kelihatan menarik tetapi biasanya tidak seperti yang dijangka. Antara produk-produk ini menjanjikan hasil dalam seminggu atau beberapa hari tetapi keputusan masih bergantung kepada beberapa daktor seperti jenis kulit dan rutin fizikal.

Jadi dapatkan kosmetik yang selamat untuk kegunaan harian anda. Shaklee menawarkan rangkaian pembersih dan penjagaan wajah yang selamat untuk kegunaan anda. Klik Sini Untuk maklumat lanjut tentang penjagaan set NutriWhite Shaklee.

Safeni Feni
Sms/Whatsapp/Telegram : 01115672780
Email : feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.