SET KESIHATAN PERUT

Thursday, March 10, 2016

Perut adalah organ yang sangat penting dalam tubuh. Sistem penghadaman yang baik adalah asas kepada tubuh yang sihat. Sembelit, mulut berbau, najis berbau, mengidam makanan, perut berangin dan kembung adalah masalah penghadaman yang biasa dialami oleh kebanyakan orang.

Sistem penghadaman yang tidak sihat boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan seperti :

✘ Penambahan berat badan
Masalah gastrik
✘ Perut buncit
✘ Kanser usus
✘ Masalah penghadaman
✘ Sistem imun yang lemah

Anda boleh mengamalkan set kesihatan perut ini untuk menjaga kesihatan perut dan meningkatkan sistem penghadaman supaya kekal sihat.

ESP
ESP merupakan sumber protin yang diperlukan oleh tubuh.  ESP mampu mengekalkan paras gula dalam darah sangat penting untuk mengurangkan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam masa jangka panjang. Ianya membantu masalah penghadaman dan membantu melancarkan fungsi organ.

ALFALFA COMPLEX
Alfalfa Complex berfungsi untuk untuk mencuci hati, darah dan usus. Ianya bersifat alkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. Mengambil 10 biji alfalfa complex setiap hari bersamaan dengan mengambil segelas susu. Kajian klinikal juga membuktikan bahawa pengguna alfalfa dalam jangka panjang mampu mengurangkan kolestrol dan menyihatkan jantung.


HERB-LAX

Herb-Lax membantu membersihkan najis yang tersekat dan merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Membantu merawat masalah sembelit. Ia juga boleh mengempiskan perut. 

PEPPERMINT GINGER PLUS 

Dihasilkan dengan menggunakan kombinasi 4 herba dari Timur dan Barat di bawah prosedur yang menggunakan teknologi sains terkini. Telah diuji secara klinikal untuk membantu merawat maslah loya, gastrik, mabuk laut dan sistem penghadaman. Amalkan 3 biji selepas makan membantu proses penghadaman dengan baik.


Safeni Feni 
Sms/ Whatsapp/Telegram : 01115672780




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.