7 Tahun Terseksa Akhirnya Beliau Temui Cara Pantas Cegah Jerawat

Wednesday, April 06, 2016
Assalamualaikum semua.

Hari ni sangat teruja nak share tentang satu video berkenaan dengan seorang pengguna shaklee yang mempunyai masalah jerawat yang teruk. 7 tahun beliau terseksa mencari produk-produk yang sesuai untuk kulit beliau sehinggalah beliau menemui jawapan dengan mengamalkan suplemen shaklee.

Antara suplemen yang diamalkan ialah Vitamin C, Collagen Powder, Gla Complex dan set pencuci muka Nutriwhite.

Vitamin C adalah suplemen yang sangat penting untuk proses penyembuhan dan menghalang daripada jerawat dan jeragat. Saya panggil vitamin C adalah vitamin cantik kerana ianya sangat penting untuk kecantikan. 

Sebiji Vitamin C bersamaan dengan 7 biji lemon. Ia dikayakan lagi dengan bioflavoniod untuk meningkatkan lagi keberkesanan Vitamin C.



Collagen Powder berfungsi mempertingkatkan dan menyokong kecantikan dari dalam dan luaran.



GLA Complex mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilan. Jadi tak hairanlah siapa yang mengamalkan GLA Complex akan mendapati kulit mereka menjadi cantik dan gebu.

Pencuci Muka NutriWhite memang tak perlu diperkenalkan lagi sebab memang dah terbukti dengan beribu testimoni. Ianya tidak mengandungi paraben dan terbukti selamat. Tidak mengandungi bahan kimia terlarang dalam proses menyembuh dan memulihkan kulit.

Jadi apa tunggu lagi ? Sekiranya anda mempunyai masalah yang sama seperti adik manis dalam video di atas jangan malu jangan segan nak hubungi saya.


Safeni Feni
SMS/Telegram/Whatsapp : 01115672780
Email : feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.