Bisnes Shaklee Dimana-mana

Monday, September 19, 2016

Peluang terbuka luas dengan Shaklee. Ramai orang telah membuktikan bahawa hidup mereka banyak berubah dengan menjalankan bisnes Shaklee. Termasuklah saya sendiri. Daripada tak tahu apa-apa tentang marketing, blog, fb, instagram dll. 

Pelan perniagaan yang tidak terbatas hanya untuk setempat malah untuk seluruh dunia. Teknologi hari ini mampu memberikan pulangan yang lebih baik. Hanya dengan adanya internet dan  gajet. Anda boleh memulakan perniagaan internet sendiri.

Hari ini ramai orang mencari peluang-peluang perniagaan untuk meneruskan kehidupan yang semakin mencabar. Surirumah yang hanya duduk di rumah pun boleh memulakan bisnes Shaklee. Ramai surirumah telah berjaya membuktikan bahawa mereka mampu menjana kewangan sendiri dengan hanya berbisnes di rumah.

Bisnes ini tidak terbatas kepada surirumah sahaja malah untuk mereka yang bekerja juga mampu melakukannya. 

Dapatkan info-info menarik tentang Shaklee melalui upline-upline dan sebarkan kebaikan kepada orang lain. Membantu diri sendiri dan orang lain dalam menambah nilai dalam kehidupan bukan sahaja memberi kepuasan malah membuatkan kita rasa bahagia.

Ramai orang mencari peluang dan ruang untuk membantu diri sendiri. Jadi rebutlah peluang itu. Kesihatan pun lebih baik dan produk yang digunakan dijamin selamat.

Produk Shaklee untuk pasaran Malaysia telah disahkan Halal oleh Islamic Services of America (ISA), iaitu badan yang diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Jadi jangan takut untuk mencuba.

Hubungi Feni untuk dapatkan produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian daripada keluarga Shaklee.

Safeni Feni
Sms/Telegram/Whatsapp : 011-15672780
Email : feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.