Guna Aplikasi Gamblr Untuk Update Instagram Melalui PC

Thursday, November 03, 2016
Teruja bila setiap kali buat sesuatu nampak hasilnya. Hanya diri sendiri je rasa kepuasannya. Tak mengapa bila ada yang tak suka dan komen itu ini. Biarlah mereka. This is the proses. Nak berjaya kena terai banyakkkk kali.

Sign up dengan email ig masing-masing.


Bila dah masuk emel dan password ia akan jadi macam di bawah.


Di sini, kita dah boleh upload gambar yang kita nak. Satu-satu je yang gambar yang boleh. Kat sini kita dah boleh edit gambar. Kak Feni suka tambah nama atau no telefon untuk setiap gambar yang nak di update di instagram. Senang sangat sebab tak lenguh jari menaip menggunakan handphone.



Bila dah siap edit. Tambah nama atau no telefon. Klik butang apply yang warna biru tu. Kemudian akan jadi seperti di bawah.




Dalam ruangan Upload detail tu. Kita bolehlah buat karangan storytelling atau what so ever. hahaha. Kak Feni suka guna benda ni sebab handphone selalu jamm bila taip banyak-banyak.

Bila kita dah siap buat karangan. Klik butang send yang warna hijau tu. Selesai. Boleh semak di ig masing-masing untuk memastikan post kita keluar. Selalunya bila kita dah post. Beberapa saat selepas itu. Post kita akan muncul di ig kita.

Dan antara hasilnya ialah seperti di bawah. Jom layan poster yang baru di adjust menggunakan aplikasGamblr untuk instagram.



Alhamdulillah berjaya dengan jayanya. Kak Feni suka guna Gamblr ni sebab ia memang memudahkan. Kadang-kadang copy paste je info-info yang kita pernah taip sebelum ni.

Semoga bermanfaat untuk kita semuanya.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.