Masalah Senggugut Macam Nak Patah Pinggang Selesai

Monday, November 14, 2016
Saya masa anak dara memang tiap-tiap bulan akan menghadapi masalah yang sama. Setiap kali datang bulan mesti terpaksa ambil cuti ataupun kena hantar balik oleh cikgu. Bila datang bulan saya akan mengalami masalah sakit kepala, muntah dan kadang-kadang kena macam cirit birit. Duduk berjam-jam dalam toilet. Teruknya sakit hanya tuhan yang tahu.

Dah kahwin pun masih alami masalah yang sama walaupun dah bersalin anak pertama. Bila sakit senggugut datang saya akan makan pain killer atau panadol untuk kurangkan rasa sakit. 

Tapi sekarang masalah senggugut dah beransur pulih bila saya kenal produk shaklee. Saya amalkan alfalfa sebagai jamu untuk atasi masalah milk booster untuk anak saya. Tapi tak sangka alfalfa juga membantu dalam mengatasi masalah sengugut.

Selain itu saya juga amalkan beberapa vitamin lain untuk kulit dan kesihatan. Antara suplimen yang saya konsisten amalkan ialah ESP, Vitamin C, Vitamin E, B-Complex, dan beberapa vitamin lain sebagai suplimen harian. 





Sekiranya anda mengalami masalah yang sama seperti saya dan ingin mencuba produk Shaklee boleh menghubungi saya untuk khidmat rundingan secara percuma.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.