Siapakah Ahli Pertama Dalam Group Feni Dan Apakah Produk Yang Beliau Beli

Thursday, February 09, 2017

Ahli pertama yang join Shaklee dengan Feni ialah Elly namanya. Dia tertarik untuk register ahli disebabkan kualiti produk shaklee yang memang terkenal dengan kualitinya dan selamat digunakan.

Dia mengalami masalah kulit yang teruk dan ingin menambah tenaga. Dia mencari suplimen dan krim yang boleh merawat masalah ruam untuk anaknya.

Kebetulan masa tu ada promosi join ahli dengan pembelian satu produk layak dapat free vitalea. Terus Feni kontek beliau supaya terus grab je promosi ni. Bukan senang pihak shaklee nak bagi promosi yang meletop macam ni.

Produk pertama yang beliau beli ialah Herbal Blend dapat Vitalea secara percuma. Berbaloi kan ? 

Setelah tahu tentang promosi ini terus beliau teruja untuk register ahli. Ahli Shaklee yang join shaklee layak untuk membeli dengan harga ahli.


Berbaloi kan ? Bila dah join ahli memang jimat sebab dapat beli dengan harga yang jauh lebih murah. Diskaun antara 5% hingga 20% dah boleh cover postage kalau jauh. Kalau nak beli dekat Branch memang kos minyak nak pergi ditanggung sendiri. Hihi.

Seronok sebenarnya join ahli dengan orang yang betul dan aktif sebab kita akan sentiasa dapat maklumat yang tepat dan sentiasa UP TO DATE.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.