Gambar Ketika Aku Kurus

Wednesday, March 22, 2017

Haha bestnya kalau dapat kembali kurus macam ni. Badan ni bertambah bambam bila dah masuk umur 30-an.

Metabolisma badan menurun bila dah berumur ni.

Gambar ni diambil sewaktu belum kahwin. Kat rumah MakNgah. Nak cari ayah sebab nak kahwin. Setelah 17 tahun tak menjejak kaki ke sini. 

Masa kecik-kecik, kalau cuti mesti nak pergi Pahang umah Mak Ngah. Naik keretapi api dengan anak-anak sepupu. Masa tu tak pikir apa. Pikir nak seronok je.

Umur masa ni 24 tahun. Berat masa ni 49 ke 50kg. Rindunya. Sekarang dah ada anak dua. Berat sekarang dah 60kg. Ohoooo macam mana nak kurus ni ?

Kehkehkeh sendiri mau ingat laaa.

Okayla semoga melihat gambar ini menjadi motivasi kepada aku untuk terus mengekalkan berat badan menten. 

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.