Selesai Daftar Abang Aus Ke Sekolah Rendah 2019

Friday, May 05, 2017
Alhamdulillah hari ni ummi dengan abah selesai daftar Abang Aus ke tahun satu 2019 nanti. Bulan Ogos tahun dapan kene pergi sekolah lagi untuk buat pengesahan.

Minggu lepas dah pergi sekolah tapi sekolah nak sampul surat beralamat sendiri dan setem 80sen. Jadi terpaksalah keluar  balik ke pejabat pos dan beli sampul surat. Kedai tak buka lagi masa tu.

Kena balik ofis sebab dalam waktu kerja. Minggu ni abah kerja jadi tak dapat la nak pergi hantar borang. Bila pergi sekolah kerani tu cakap dah lambat. Apa hal pulak lambat ? Dalam tu dah tulis sila maklumkan pihak sekolah dalam masa dua minggu. Bengang jugak la mak jemah hari ni. Nasib baik dia buat jugak.

Ingat senang ke nak masuk lambat ke ofis. Bukan senang-senang nak keluar tau. Silap-silap haribulan kena spanar dengan bos. Kalau jenis bos yang faham takpe jugak. Bos pun ikut mood. Kalau mood okey alhamdulillah. Kalau mood tak okey. Naya la kauuuuu.

Hidup berkuli macam ni lah. Selagi kau bernama kuli kau akan tetap kena spanar. Hahaha jadi bertabahlah.

Apapun lega sebab dah selesai daftar sekolah Abang Aus. Abang Aus cepat betul besar. Ummi rindu abang aus yang kecil. Sekarang dah jadi kawan ummi dah abang. Suka tolong ummi buat kerja. Ummi sayang abang Aus sampai syurga tau.





No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.