Mudahnya Bisnes Dengan Adanya Shaklee2u

Tuesday, October 10, 2017
Bila stok di rumah tak banyak hari ni. Mak Jemah dapat order Alfalfa botol besar. Dia pm melalui wassap. Dia cakap dah cuba Alfalfa ni lama dah. Dah bertahun-tahun. Nak bajet dia pilih botol besar. Sebotol Alfalfa (s) mengandungi 330 tablets berharga RM57.50 manakala Alfalfa (L) mengandungi 700 tablet berharga RM102.50. Memang berbaloi ambil yang besar sebab jumlah kuantiti yang lebih dan harganya lebih murah.

Dengan shaklee2u mudah je. Guna handphone pun boleh asalkan ada internet dan boleh dibuat dimana saja.


Feni suka buat bisnes Shaklee sebab ianya memang tidak memerlukan modal yang besar. Gunakan apa yang ada je. Kalau ada modal lebih bolehlah simpan stok sikit-sikit di rumah. Mana tau ada yang nak segera secara COD.

Mula-mula terdetik nak buat bisnes Shaklee ni sebab memang betul-betul rasa kesan kebaikan produk ni. Benda yang baik memang harus dikongsi bersama. Selain mendapat kesihatan yang baik, ia juga mampu membantu menjana pendapatan. Tak sangka tiap-tiap bulan masa orang lain dah kehabisan duit gaji. Feni masih ada wang yang masuk hasil promot dan jual produk Shaklee.

Tengah-tengah bulan bonus Shaklee akan masuk melalui akaun yang kita daftar. Bagi Feni, bonus ni akan masuk akaun Maybank. Jadi bila tengah bulan dalam 14 atau 15 haribulan bonus akan masuk tapi ikut performance la. Kalau banyak sales tu banyak la dapatnya. 

Alhamdulillah setakat ni bonus tidak mengecewakan. Hihi.

Berbalik kembali kepada website shaklee2u ni. Kat sini ada macam-macam info. Nak tengok member message, GE, Bonus, Transfer UV, Nak new sign up, shopping, akaun sendiri, kalendar, resources center dan e-sell. Feni suka resources center tu sebab sega info pasal produk banyak kat situ. Jadi boleh study. E-sell pulak kita boleh create masukkan link dalam blog. Bila orang nak beli je produk kita boleh terus klik je link e-sell tu. Sangat mudah nak jana pendapatan. 


Macam Feni kan banyak buat online seperti sharing di FB, instagram, twiter dan blog. Bila ada order masuk melalui wassap atau messeger. Diorang akan terus bank in duit ke akaun Feni dulu. Feni akan terus buat order melalui shaklee2u ni la.

Klik di bahagian SHOPPING akan keluar macam gambar dibawah :-

Contohnya: penerima namanya Safeni. Just key in nama dan detail customer. Mudah je.


Bila dah siap buat bayaran kita boleh semak balik segala order kita melalui historical order. Bayaran kalau shopping dengan Shaklee2u ni dibuat melalui kredit atau debit card. Debit card make sure kena ada duit dalam akaun. Kalau tak tak boleh shopping. Hihi.


Untuk menyemak order atau consignment note yang dihantar kepada customer, semua di historical order ni. Kalau macam dekat area KL ni. Hari ni order esok dah sampai. Kalau jauh sikit dalam 2 ke 5 hari bekerja. Ikut tempat.

Kos untuk pos bagi produk Shaklee ni Semenanjung Malaysia RM10.60 manakala Sabah dan Sarawak RM21.20. Namun belian melebih 200uv akan dapat PERCUMA POSTAGE. 200uv ni dalam RM800.00 dan keatas. Jadi kalau nak simpan stok dan modal lebih eloklah biar sampai lebih 200uv. 

Syarat nak shopping melalui shaklee2u ni kenalah jadi ahli shaklee dulu. Pendaftaran hanyalah RM79.50 ataupun dengan belian 200uv ke atas dapat keahlian secara PERCUMA.

Alhamdulillah Feni dah jumpa dengan bisnes yang sesuai dengan Feni untuk masa ni. Selain flexible dan sangat menguntungkan. Ia juga banyak mengajar tentang marketing dan bisnes secara online dan offline. Paling best sahabat-sahabat dalam group banyak saport antara satu sama lain.

Kami banyak belajar tentang amalan-amalan menjemput rezeki dan berusaha lebih baik untuk mendapatkan apa yang kami impikan. 

Sekiranya ada juga kalangan yang membaca entry ni yang berminat untuk menjadi ahli Shaklee dan menjana pendapatan bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.