SUPLEMEN TAMBAH TENAGA UNTUK IBU YANG AKTIF SETIAP HARI

Thursday, November 02, 2017
Sebagai seorang isteri, ibu dan juga pekerja yang sangat dedaki macam Feni memang sangat-sangat perlukan tenaga yang maksimum setiap hari.

Pagi-pagi nak kena siapkan anak-anak dan keluarga dulu sebelum kerja. Hantar anak sekolah kemudian masuk pejabat. Jadi agak kelam kabut pagi-pagi sampai nak makan sarapan pun tak sempat. Jadi untuk sarapan segera yang mengenyangkan. Feni akan ambil ESP sebagai sarapan.


Antara resepi ESP yang paling Feni suka ialah ESP + milo tanpa gula. Rasanya yang lemak-lemak manis (tak manis sangat, just nice orang kata) memang best. Kadang-kadang rasa kenyang tu boleh sampai tengahari. So, jimat duit belanja untuk makan.

Selain ESP, Feni juga amalkan suplemen multivitamin iaitu Vitalea dan Vitamin C sebagai vitamin harian yang membantu dalam memberikan tenaga.


Vitalea dan Vitamin C memang Feni ambik sekali sebab vitamin c membantu menyerap iron dalam vitalea. Kalau sebelum ni Feni ada masalah HB rendah yang menyebabkan badan rasa letih, lemah dan lesu, sejak dok amalkan vitamin ni. Alhamdulillah badan makin bertenaga dan rasa sihat untuk buat kerja harian.

So, kalau ditanya soalan suplemen apa yang sesuai untuk mengatasi masalah letih dan lesu. Feni akan suggest korang amalkan suplemen shaklee yang ni.

Jadi kalau ada yang nak cuba suplemen ni jangan malu nak hubungi Feni ya. COD area Hulu Langat, Plaza Permata dan juga Hospital Kuala Lumpur.

Safeni Feni
SID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp:+601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.