ALFALFA BANTU HILANGKAN RESDUNG HIDUNG YANG GATAL

Monday, December 04, 2017
Malam minggu yang lepas sempenan besday Adik Rayyan, kami satu family pergi keluar makan di luar. Biasalah kan kalau dah keluar makan ni macam-macam nak makan. Menu utama adalah sate dan makanan lain.

Kami order tak banyak namun cukuplah untuk satu family. Bila dah makan hidung mula gatal. Macam merenyam rasan gatalnya. Mulalah nak garu hidung dengan muka kuat-kuat. Kuku ni kan bisa bila mula menggaru. Boleh menyebabkan kerengsaan pada kulit.

Malam tu balik sampai rumah terus capai botol Alfalfa dan telan 5 biji. Selalunya Feni telan 3 biji je sekali telan. 6 biji sehari. Kali ni memang kena up kan dose sebab tak tahan gatal hidung. Terus tidur. Esok pagi bangun, alhamdulillah gatal dah hilang. Kalau tak mesti mata dengan hidung berair.

Resdung Feni ni jenis kat dalam. Kat luar tak nampak. Jadi memang mengganggu emosi.


KEBAIKAN ALFALFA 


Jadi untuk mereka yang ada masalah resdung sampai tergaru-garu macam Feni yang nak cuba Alfalfa bolehlah menghubungi Feni untuk mendapatkannya.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

Atau

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.