MAKAN-MAKAN SHELL OUT DI OCEAN HOUZ BANGI

Tuesday, March 13, 2018
Sabtu lepas, selepas puas bagi anak-anak mandi kolam di Pusat Kejiranan Presint 11, Putrajaya. Kami pergi makan di Ocean Hauz di Bangi.

Kami pilih makanan untuk SET 4 orang makan. Harga dalam lebih kurang RM120.00 air kami pilih asing-asing sebab anak-anak ikut selera masing-masing. Air boleh pilih nak satu-satu atau jug. Semua bil termasuk air dalam RM15+.++.

Nak abadikan memori makan-makan disini dengan family. Esok-esok boleh tengok balik.














Sedikit #review makan dekat sini. Kami pilih tingkat atas yang lebih selesa dan tak bising. Susunan meja yang panjang dan luas sesuai untuk family berkumpul dan lepak.

Tingkat bawah pun ada. Boleh pilih untuk duduk indoor atau outdoor. Kami lebih selesa pilih indoor sebab tau sajalah bila ada anak-anak kecil yang boleh tahan lasak ni. Nak makan pun kena beringat. Kalau makan di luar belum tentu boleh enjoy dengan nikmat makanan itu. Hehehe

Makanan yang sedap dan kena dengan tekak Mak Jemah ni. Portion untuk setiap jenis bahan pun banyak. Puas makan sampai tak muat perut. Anak-anak pun boleh makan sebab rasanya yang tak berapa pedas.

Kalau dulu ada jugak dengar tentang #badreview tentang Ocean Hauz ni, mungkin dah di upgrade menjadi lebih baik. Apapun bagi kami service pun okay. Boleh datang lagi sebab harga pun berpatutan sesuai dengan poket sendiri. 




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.