Aktiviti Saya Yang Padat

Monday, April 16, 2018
Padat sungguh aktiviti sejak minggu lepas. Rasa macam nak pitam pun ada. Meeting hari-hari. Hari minggu pulak dengan kerja rumah. Rasa macam tak berdaya.

Semalam basuh baju tak sempat sidai pun. Biar jelah dalam washing machine tu. Balik ni kalau tak hapak boleh sidai. Kalau hapak terpaksalah basuh balik. Membazir sabun dan juga softener. Dahlah barang sekarang ni mahal.

Aktiviti tak berhenti sejak balik dari Teluk Batik 2 minggu lepas. Aktiviti full. Hujung minggu pun ada saja agenda. Ummi okey la jugak sebab hari Sabtu dah mula cuti. Abah hari Ahad je yang cuti. Anak-anak pulak nak dengan dia. Nak tidur pun asyik kena kacau dengan anak-anak.

Semalam masa nak rehat pun sekejap je sebab nak kena pergi ke NSK untuk beli barang-barang nak masukkan dalam goodies masa kenduri 28/04/2018 nanti. Maknanya kami akan pulang ke kampung. Tak boleh nak ambil cuti banyak sangat dah tahun ni sebab banyak nak guna cuti.

Nampak gayanya tahun ni kena banyak balik kampung. Minggu depan balik kemudian bulan 5 ni balik lagi sebab nak mengundi. Tarikh mengundi tahun ni jatuh pada 09/05/2018 hari Rabu. Jadi rasanya kena balik hari jelah jawabnya.


No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.