BILA TERLEPAS PELUANG

Wednesday, April 25, 2018
Ni lah akibat banyak sangat emel sampai diri sendiri pening nak manage. Mujurlah akaun FB ada satu je. Akaun emel ni jarang guna sebab selalu guna yang biasa je feni8683@gmail.com. Tak ingat dah pasal apa aku boleh buka akaun emel yang ni. Tadi try buka emel-emel yang aku pernah create. Dapat emel yang ni. 


Nahhh ambik. Padan muka dah terlepas satu peluang nak tambah duit. Marilah kita berhuhu.

Takpe takpe. Keep positif dan teruskan usaha mesti Allah tengah rancang yang lebih baik. Kadang-kadang kita ni selalu stuck dengan satu masalah, padahal ada banyak lagi peluang yang boleh kita cuba. Yang penting jangan mudah putus asa.

Macam aku dulu lahhhhh. Selalu mudah sentap dengan segala kritikan. Lepas tu syok sendiri (SS) padahal orang tak kat aku tapi aku yang touching lebih. Namun sejak aku selalu baca buku-buku motivasi dan bergaul dengan orang-orang positif ni aku lebih open minded dan berani membuat something yang aku tak pernah buat. 

Berfikir di luar kotak. Lantaklah apa orang nak kata sebab bukan orang yang tolong aku masa aku susah melainkan diri aku sendiri dan juga family aku. Jadi buat apa aku nak layan atau amik port pasal kata-kata orang kan. Asalkan aku tak menyusahkan orang ye dok.

Macam tu juga aku selalu nasihatkan anak-anak buah aku, sahabat-sahabat aku sebab kadang-kadang aku ni memang akan depa cari untuk meluahkan perasaan. Aku ni kan pendengar yang baik. Aku ni kalau nak bantu dari segi wang ringgit memang tak mampu. Tapi sebagai penasihat yang tidak berbayar aku boleh. Hahaha

Okeylah aku rasa cukuplah bebelan merapu meraban aku petang ni. Kesahnya aku terlepas peluang menulis blog. Hahaha takpelah aku tunggu rezeki yang lebih besar lepas ni.




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.