Derita Gastrik Hilang Secara Tak Sengaja Setelah Mengamalkan Set Berpantang

Monday, April 23, 2018


Masalah gastrik boleh menyerang sesiapa saja tidak kira lelaki atau wanita, muda atau tua. Masa Feni mengandungkan anak pertama selalu jugak kena gastrik sampai kena pergi jumpa doktor. Doktor akan bagi ubat tahan sakit dan ubat putih yang macam kapur tu. Pernah juga amalkan gaviscon untuk legakan gastrik tapi bila bagitahu dekat nurse dekat KKIA, dia suruh berhenti ambil.

Masa tu memang tak kenal lagi dengan suplemen bagai ni. Tak tahu pun tentang kepentingan suplemen. Ambil jamu pun setelah bersalin sebab dengar cakap orang tua-tua. Kalau tak jaga badan takut suami lari. Hehe.

Bila dah bersalinkan anak kedua masih lagi mengamalkan jamu selepas bersalin dan alhamdulillah memang sesuai dengan Feni. Tapi bila bab angin dalam badan memang susah sangat nak keluar. Satu hari sakit perut sampai tak boleh nak buat apa. Rupanya gastrik menyerang. Salah satu sebabnya makan tak ikut waktu. Bila kena gastrik semua kerja tak boleh buat. Nak tidur tak boleh. Nak baring pun tak selesa. Nak tunggu lega kena makan pain killer.

Perlahan-lahan cari cara untuk hilangkan gastrik dan alhamdulillah sejak mengamalkan ESP dan Alfalfa sebagai milk booster kepada Adik Rayyan, gastrik dah jarang menyerang. Mungkin serasi dengan Feni kot. Ataupun memang suplemen ni membantu dalam mengatasi masalah gastrik.

Jom tengok video di bawah :-


Pengalaman sendiri lebih bernilai sebab diri sendiri yang rasa dan alami. Kalau dulu selalu pedih ulu hati disebabkan angin sekarang dah kurang dah sakit. Muda-muda dah kena macam-macam penyakit sebab tak jaga makan. Makan pulak nak sedap ikut tekak. Pedas, masin dan manis semua nak makan.

Sekarang bila dah kenal dengan suplemen secara tak langsung nak terus jaga pemakanan sebab kalau tak jaga makan. sia-sia je makan vitamin. Kalau tak kena gaya vitamin tak boleh menyerap dengan sempurna.

Untuk dapatkan suplemen Shaklee serta informasi produk dengan khidmat nasihat percuma boleh hubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.