Shaklee Sustained Release Vita-C Plus Untuk Kecantikan Kulit

Friday, April 20, 2018

Bekalan Vitamin C Semula Jadi untuk Kesihatan Sepanjang Hari

Shaklee Sustained Release Vita-C PlusTM menawarkan manfaat vitamin C tulen melalui kaedah penghantaran proprietari serba semula jadi yang berperanan melepaskan vitamin C secara berperingkat ke dalam tubuh.

Vitamin C ialah nutrisi yang diperlukan untuk pelbagai fungsi termasuk ketahanan imun, integriti sel, kesihatan gigi, gusi, tulang dan fungsi tubuh secara amnya.

Boleh juga rujuk KEBAIKAN VITAMIN C untuk info lebih lanjut berkenaan dengan vitamin C Shaklee.

Bagaimana Vitamin C Shaklee Membantu Masalah Kulit ?


Vitamin C sering diambil oleh mereka yang mengalami masalah kulit. Vitamin C dianggap antara vitamin yang penting untuk tubuh bagi menghalang pelbagai penyakit. Badan kita tidak dapat menghasilkan vitamin C sendiri kecuali dengan mengambilnya melalui makanan atau suplemen. Buah-buahan seperti oren, kiwi, jambu batu, strawberi dan nanas sangat tinggi kandungan vitamin C. Namun hari ini kita sering terdedah dengan pencemaran alam sekitar akibat bahan-bahan kimia terlarang.

Bayangkan buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan hari ini segar disebabkan oleh racun perosak. Makanya secara tidak langsung bahan kimia itu akan masuk ke dalam badan kita dan memusnahkan nutrisi daripada buah-buahan dan sayur-sayuran itu.

Pengambilan makanan yang seimbang memang perlu dibantu dengan suplemen yang baik dan dihasilkan secara semulajadi memang sangat-sangat membantu meningkatkan tahap kesihatan. Sekiranya kita selalu jatuh sakit seperti demam, selsema dan batuk lebih eloklah mengamalkan Vitamin C sebagai suplemen harian sebagai salah cara untuk mencegah dan mempercepatkan proses penyembuhan.

TESTIMONI VITAMIN C UNTUK KULIT YANG CANTIK







Sebotol Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji dan boleh tahan sehingga 6 bulan. Dapatkan Vitamin C Shaklee hari ini dengan menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.