TESTIMONI YOUTH SHAKLEE UNTUK KULIT YANG BERMASALAH

Tuesday, April 24, 2018
Youth adalah produk Shaklee yang terbaru dan baru dilancarkan bulan April ni. Setelah produk skin care NutriWhite dan Enfuselle dihentikan dan diganti dengan produk Youth yang lebih baik dan diuji secara klinikal sesuai untuk kulit.



Jom kita tengok testimoni Youth yang telah berjaya memulihkan masalah kulit.






Produk ini direka untuk pengguna selama 60 hari. Lebih kurang 2 bulan kegunaan. Kalau macam berjimat cermat boleh tahan lama sikit. Kalau share dengan En. suami cepatlah habisnya. Produk ini di formulasi sesuai untuk semua jenis kulit. Jadi tiada masalah bagi mereka yang ada masalah kulit sensitif dan berkulit normal.

Kulit biasanya mengambil masa beberapa hari sehingga ke berapa minggu untuk sesuai dengan rejimen baru. Macam contohnya, kehadiran jerawat kecil, bintik hitam, atau bintik putih atau sedikit ketegangan/ kegatalan kulit mungkin berlaku semasa proses penyesuaian. Untuk membantu kulit dalam proses ini, kita boleh mencuba satu produk dahulu dan secara beransur-ansur tambah produk seterusnya ke dalam rejimen kita.



Jom dapatkan SET YOUTH anda hari ini ! Hubungi Feni untuk order.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.