Adik Rayyan 3 Tahun 6 Bulan

Wednesday, June 06, 2018

Alhamdulillah hari ni pergi klinik sebab nak check up kesihatan Adik Rayyan. Adik Rayyan dah 3 tahun 6 bulan. Check up seterusnya bulan 12 nanti. Masa tu chekup untuk umur 4 tahun. Sehari selepas birthday Adik.

Hari ni ada masalah sikit dengan berat badan adik. Graf berat semakin menurun. Tak tahu dah ummi ni nak buat macam mana dik. Badan pun kecik je. Susu tak berapa nak minum. Dia nak susu yang ada coklat je. Ummi taknak bagi sangat sebab takut gula banyak dalam darah. Dia suka sangat minum air manis macam air kotak tu.


Tadi masa chekup, doktor hanya bagi ubat cacing. Nak kata dia tak makan, dia makan banyak. Nasi pun dah selera makan. Setakat ni hanya ikut jelah apa yang doktor cakap.

Lepas ni mungkin ummi kena buat sesuatu supaya berat badan adik kembali normal sesuai dengan umur dan tinggi dia. Sebelum ni ada jugak doktor bagi multivitamin supaya dia selera makan.

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.