Selamat Tinggal September 2018

Friday, September 28, 2018
Melihat ke kalendar yang berada di hadapanku ini. Mengimbau kembali apa yang telah terjadi. Banyak perkara yang berlaku dalam bulan ini. Berjalan dengan lancar dan baik sekali. Ada benda yang sudah terlalu awal dirancang dan ada juga secara tiba-tiba.



Minggu depan dah bermula bulan baru iaitu Oktober. Apa yang akan jadi dengan Oktober kali ni ? Yang pastinya bulan Oktober ni takde cuti. Jadi kena kerja setiap hari sampai habis bulan Oktober. Hopefully aku sentiasa sihat walafiat untuk kerja dengan penuh semangat. Cuti tahunan pun dah tinggal ciput je ni. Tak boleh nak bersuka ria sangat.

Masa cuti raya hari raya haji bulan lepas memang cuti sungguh-sungguh. Balik kampung start ke Manjung, lepas tu Gerik lepas tu Kelantan. Balik dari Kelantan terus pergi ke Ipoh sebab join abang cik ke MAPS dan Lost World.

Apa nak jadi dengan Oktober nanti ?


Tak banyak lagi yang dah tanda sebab belum buat lagi. Yang pastinya minggu depan akan ada meeting dengan boss dan juga outsider. Nasib baik sebab tak payah fly ke Kota Bharu. Bukan apa, tak seronok nak fly ke sana. Dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni memang stress lepas tu kan tak nak tinggal anak-anak.

Kalau dah kerja dan terpaksa tu nak buat macam mana kan. Nak tak nak kena hadap juga la. Semoga Oktober ni lebih baik dari hari sebelum ni. 

Nak wish awal-awal sebab takut esok dengan lusa takdak masa nak wish. Maklumlah hari coti kan. Masa untuk anak-anak. Family time. Kerja kuat macam mana pun masa dengan anak, jangan sia-siakan sebab masa yang berlalu takkan boleh dapat balik. 

So... Welcome OCTOBER 2018 !!! My husband birthday. Excited sebab nak wish kat dia "selamat hari tua'' dan bahadia sampai syurga.

3 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.