BUKA DROPSHIP UNTUK JUALAN SHAWL DAN TUDUNG BAWAL

Friday, January 11, 2019
Alhamdulillah tahun ni, macam-macam bisnes Kak Feni buat. Buka dropship tudung pula.

Kak Feni jual secara borong. Minimum 20 helai untuk sekali order. Kalau ada ramai kawan-kawan memang syok berniaga ni. Untuk pakai sendiri pun boleh borong banyak-banyak. Boleh bergaya sampai lebam.

Bila kita open dropship ni, modal memang kena kencang sebab kita yang kena keluar duit dulu. Nak pergi ambik barang dengan supplier lagi. Kadang-kadang itu semua kos tu.

Bismillahirahmanirahim. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani. Kak Feni mula Open DROPSHIP untuk tudung dan shawl. Segala rundingan boleh deal dengan Kak Feni sendiri melalui wasap di SINI.





Untuk yang berminat nak mulakan jualan tudung dan beli secara borong. Kak Feni boleh bantu untuk menghantar stok kepada anda.

Lepas ni Kak Feni nak kena photoshoot segala tudung ni. Semoga sempat lah sebab selalu tak sempat nak ambik gambar dah ada orang yang order. Jadi untuk lebih mudahkan kita semua bagitahu je kaler ape nak. Kak Feni cuba carikan. Haa macam tu.


4 comments:

  1. Tahniah..terus laju berlari..aamiin...aamiin..aamiin.

    ReplyDelete
  2. menarik! sha pun tgh cari benda nak jual ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha boleh cuba dengan dropship dulu. modal pun rendah.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.