BUKU WANG SAKU

Thursday, February 21, 2019

Semalam Kak feni nak update entri pasal buku wang saku ni tapi entah kenapa tak boleh nak taip-taip. Dok pi mai pi mai last-last hilang kisah nak menaip. Biasalah kan. Kita ni rancang bukan main tapi tuhan juga yang menentukan. Eh tiber pulak.

Hari ni kita bertabah untuk menulis dengan penuh kasih sayang. Macam ni ceritanya, semalam ada bank bagi buku wang saku ni kepada kawan Kak Feni untuk diagih-agihkan. Alhamdulilah Kak Feni pun ada bahagian.

Bolehlah bagi dekat Abang Aus dengan Adik Rayyan. Cantik buku ni sebab penuh dengan warna-warni. Warna-warni ni boleh menarik minat budak-budak untuk menggunakannya. Bukan saja budak malah mak budak macam Kak Feni pun suka. Tambah-tambah lagi bila dapat percuma.

Buku Wang Saku ni diterbitkan oleh Bank negara Malaysia dengan kerjasama institusi kewangan  di Malaysia dan Kementerian Pelajaran. Diberikan secara percuma oleh bank-bank di Malaysia. Kali ni Public Bank yang bagi. Bank lain Kak Feni tak tahu. 

So, untuk korang yang selalu berurusan dengan bank tu cuba-cuba buat ringan mulut tanya ada tak buku wang saku. Mana tahu ada rezeki dapat lah buku ni. Benda percuma kan siapa yang taknak ? Bila dah dapat tu gunakanlah sebaiknya jangan pulak mentang-mentang dapat free tak hargai pula. 

Okeylah rasanya cukup bebelan Kak Feni di blog picisan ini. Sekadar berkongsi cerita.

2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.