Tips Untuk Hidup Bahagia

Tuesday, February 19, 2019


Amboii sejak dah semakin sihat ni rajin puleks Kak Feni nak buat poster. Bila rehat lama, akan jadi malas dan otak pun jadi tepu. Jadi kita slow-slow buat balik.

Canva pun macam dah lama tak berupdate sebab lama tak buka. Buka-buka tengok alahai lama dah aku tak edit gambar dan create poster. Header blog pun macam tak cantik tapi tak pelah janji ada.

Nak buat pun kena ada mood juga. Kalau tak buat sekadar buat memang hasil tak cantik lah. Dulu tak ramai yang tahu guna canva ni. Sekarang dah ramai yang guna untuk create poster. Paling best canva ni free je. Kalau nak upgrade boleh je guna yang berbayar. Bagi Kak Feni yang free ni pun belum habis tawaf lagi. Kehkeh.

By the way just enjoy our life. Dugaan dan cabaran yang sedang kita tempuhi hari ni akan berlalu. Doakan yang baik-baik dan buat yang terbaik. Dekatkan diri dengan Allah dan serahkan segala urusan kepadaNya, inshaAllah hidup pasti akan bahagia.


2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.